Gast Geplaatst: 2 oktober 2001 Geplaatst: 2 oktober 2001 Ik heb een Strong 8000 met firmware 15.<BR>Is het verstandig om deze te upgraden naar Versie 20? Kan ik dat als beginner zelf doen en welke problemen zou ik dan tegen kunnen komen?<BR>Ik wil het wel proberen maar ben er een beetje huiverig voor. Stel je voor dat ik de Strong terug naar de winkel moet brengen.
Gast Geplaatst: 3 oktober 2001 Geplaatst: 3 oktober 2001 je kan het proberen maar bij mij is het mis gegaan !! <BR>daarna heb ik kontakt gezocht met stong ,en die zullen proberen om er weer leven in te krijgen<P>Jodi
Gast Geplaatst: 4 oktober 2001 Geplaatst: 4 oktober 2001 Bij mij ging het de eerste drie keer ook mis.<BR>Maar de 4e x ging het goed.<P>eerst v20 firmware en daarnaar de patch.
Gast Geplaatst: 6 oktober 2001 Geplaatst: 6 oktober 2001 mijn strong was na mislukte flash 2 mnd geleden hardstikke dood, gister die van mij zwager gedaan met dezelfde kabels en software en die ging perfect, maar dan is het wel zenuwslopend om te doen.
Aanbevolen berichten