Ga naar inhoud


Casema DVB-C via NewCS/WinCSC


Gast WaggonerW

Aanbevolen berichten

Ik heb beeld! Het probleem bleek hem inderdaad te zitten in het feit dat via WinCSC de kaart niet geactiveerd kon worden. Ik heb hem vanochtend bij iemand met een Casema decoder geactiveerd, en nu lukt het wel. Iedereen bedankt voor de hulp!

 

Ik ben van plan mijn HTPC te baseren op MythTV, en dan via SAS-NG mijn cardserver te benaderen. Ik heb me nog niet verdiept in SAS-NG, moet ik daar ook nog een component tussen zetten zoals CCCam of camd3?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 maand later...
Citaat:
Ik heb beeld! Het probleem bleek hem inderdaad te zitten in het feit dat via WinCSC de kaart niet geactiveerd kon worden. Ik heb hem vanochtend bij iemand met een Casema decoder geactiveerd, en nu lukt het wel. Iedereen bedankt voor de hulp!

Ik ben van plan mijn HTPC te baseren op MythTV, en dan via SAS-NG mijn cardserver te benaderen. Ik heb me nog niet verdiept in SAS-NG, moet ik daar ook nog een component tussen zetten zoals CCCam of camd3?


Ik heb dezelfde problemen. Echter ik heb hier 2 kaarten liggen een 4021 (gebruik ik al een jaar in een decoder) en een nieuwe 4026. Ik heb hetzelfde probleem zoals hier beschreven maar ik krijg geen beeld. NewCS meldt dat de ECM-update niet is gelukt. Ik heb zowel de cam-key voor 4012 als voor 4022 gebruikt. Dit heeft niet geholpen. Beide kaarten heb ik al in een decoder gestopt dus ze zijn geactiveerd. Wie o wie kan mij hierbij helpen. Heb ik de cam-keys met de 4021/4026 kaarten werkelijk nodig en hoe kom ik hier aan?
Alvast bedankt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...