arnoldl Geplaatst: 6 november 2007 Geplaatst: 6 november 2007 hallo all, ik heb binnenkort 2 internet abonementen. op 1 bedrijfsnetwerk zouden een aantal pc's op abonnement 1 moeten draaien en 2 ip pin automaten op internet abonnement2 . nu dacht ik twee routers op het ene netwerk te plaatsen , waarbij bij 1 dhcp uit staat natuurlijk. ziet iemand hier probelen in?? grtx , arnold
RewinD Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 moet kunnen mits goed geconfigd. je kan ook gewoon Qos pakket planning gebruiken mits je router dit ondersteunt... Greetz, RewinD Philips DSX 7072/03a, Philips 8121HD Triax 88 cm 4x alps LNB + switch... (Astra 1,2,3 + Hotbird) CD kaartje met Family + HD abbo
borsjea Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 Dat kan, Pc's gebruiken het IP adres van de router internet 1 als gateway en de pin automaten krijgen als gateway adres het ip adres van de router internet 2
arnoldl Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Geplaatst: 8 november 2007 Citaat: Dat kan, Pc's gebruiken het IP adres van de router internet 1 als gateway en de pin automaten krijgen als gateway adres het ip adres van de router internet 2 Dat dacht ik idd ook , echter had nog nooit zó'n setup gezien, vandaar de vraag. thnks,
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen