Ga naar inhoud


[Strong] Kanalen weg na upgrade van Settop naar Family


Prins hans

Aanbevolen berichten

Ik zal even afwachten wat hij vannacht doet en morgen nog maar eens scannen. Ik hoef me dus geen zorgen te maken over de firmware? Want dat is niet mijn sterkste punt. Ik wil u allen alvast bedanken voor de hulp. Misschien dat ik morgen nog u hulp nodig heb. Voor straks, welterusten.

Greetz Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites


zou toch ook de rest even controleren? LNB en Kabel?

 

en de even opnieuw patchen en dan nog een keer laten zoeken wellicht?

 

of zet desnoods even de originele firmware erin en laat die even zoeken?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Hallo,

Inmiddels al weer 4x gescand, nu opnieuw heractiveerd en weer laten scannen, alles staat door elkaar, hoe is dat toch mogelijk? Hij heeft 1855 kanalen gevonden. Als ik nu alles in de goede volgorde, veel werk, zet, blijven ze daar dan ook staan?


ik heb bijna altijd met sattracker dat een paar zenders pas op einde van de lijst komen, dat kun je alleen nog maar handmatig veranderen.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alles gecontroleerd, LNB, Kabel, Firmware is versie 20. Ik heb nu maar alles handmatig op de plek gezet waar hij, mijn zoon, het wil hebben. We doen het ermee. Ik hoop dat alles nu op zijn plek blijft staan en dat ze niet ineens weer op een andere plek staan. Allen bedankt voor jullie reactie.

Greetz Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...