Spiderman1974 Geplaatst: 7 november 2007 Geplaatst: 7 november 2007 Hallo mensen, Wie is het al gelukt om een TT S2-3200 DVB-S2 kaartje in combinatie met vdr aan de praat gekregen? DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
splinux Geplaatst: 7 januari 2008 Geplaatst: 7 januari 2008 Hallo, Ik ben daar momenteel mee bezig, maar het lukt mij niet echt. Is het bij u gelukt ? Momenteel zoek ik enkel de S2-3200 als tweede DVB-S ontvanger te gebruiken naast een nexus, als later dvb-S2 kan, waarom niet. Ik heb het multiproto driver geinstalleerd, ik denk dat de kaart goed erkent word. Bij het starten van vdr vind hij 2 frontends (adaptor0 en 1) Maar ik krijg geen enkel signaal op de S2-3200 (via femon) Erger, de andere kaart werkt ook niet meer zoals het zou moeten. Een paar minuten nadat ik VDR gestart heb, word mijn scherm zwart, en zie ik in de logs "now tuned to ...) een nieuwe transponder en kanaal, en hij scant er zo verschillende door. Soms komt hij na een tijd terug op wat ik ingesteld had, en dan heb ik terug beeld. Is dat omdat ik iets probeer te doen dat niet kan (s2-3200 met niet gepatchd vdr)of is er iets mis met mij installatie. Hoe kan ik controleren dat mijn kaart goed geinstalleerd en erkent is ? dank u serge
Spiderman1974 Geplaatst: 7 januari 2008 Auteur Geplaatst: 7 januari 2008 Nee sorry, ben er al een hele tijd niet meer mee bezig aangezien ik mij een Kathrein UFS-910 heb aangeshaft. Deze ontvanger kan ook DVB-S2 weergeven, dit werkt momteel vele malen beter dan op een pc. DM800HD ~ OpenPLi DM7000 ~ OpenPLi DM500C ~ OpenPLi WafeFrontier T55 13* - 19,2* - 23,5* - 28,2*
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen