Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb de laatste tijd (week) dat deze zenders erg slecht binnenkomen, bv gisteravond zomaar anderhalf uur met blokjes tot soms een stilstand van het beeld. Het weer is niet extreem en aan de schotel is niets veranderd. Andere nederlandse zenders doen het dan gewoon goed. Wel toevallig dat het allemaal zenders van de SBS groep zijn.

Zou het een teken kunnen zijn dat de LNB aan zijn einde is na 5 jaar of iets anders?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Xtrend ET9500 - Topfield 5000 - Maximum E85 schotel - 2x quad Alps - 2x quad Inverto-UB

Geplaatst:

99 van de 100 keer staat de schotel niet helemaal goed, trek/duw eens aan alle 4 de hoeken(zonder wat los te maken), gaan de meters omhoog dan moet je de schotel bijstellen.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Geplaatst:

Mmm, ik hoop dat je gelijk hebt en zal het eens proberen zodra het weer instort. Nu is de level 74% en de quality 99% via een Topfield 5000; alleen de quality stuitert op en neer als het blokkerig wordt, de level blijft wel ongeveer hetzelfde dacht ik.

Xtrend ET9500 - Topfield 5000 - Maximum E85 schotel - 2x quad Alps - 2x quad Inverto-UB

Geplaatst:

hoi,

Staat er een DECT telefoon in de buurt?

Zo ja zet deze ergens anders.

Als de schotel goed staat en je hebt nog problemen, controleer dan je aansluitingen.

Knip er desnoods een stukje af en zet de stekkers er terug op.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen