Gast Geplaatst: 16 november 2007 Geplaatst: 16 november 2007 Verleden week een AB URCL-49b voor 9 euro gekocht dat ding werkt perfect. Alleen de learningmode werk half. Sommige toetsen van een Philips tv geeft hij Failed aan. Dat zijn meestal de toetsen die niet zoveel gebruikt worden, zoals de beeldinstelling! De ab van de Samsung Kabeltuner en Maxdigitaal wil hij helemaal niet inlezen! Voor de standaard merken tv, dvd enz kan je kiezen uit de database in de AB! Doe ik iets verkeerd en heeft iemand raad!
rene1710 Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Geplaatst: 28 februari 2008 Bedankt allemaal voor het meedenken wat voor een universele afstandbediening ik zou moeten aanschaffen. Het heeft even geduurt, maar ik ben voor Logitech Harmony 555 gegaan. Perfect apparaat. Kan alle afstandbedieningen vervangen. Alle functies voor alle apparaten werken perfect. Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 28 februari 2008 Geplaatst: 28 februari 2008 Goeie keus, wellicht misschien net iets te vroeg gekocht. De 555 is nu namelijk tot morgenochtend 12 uur in de aanbieding voor € 55,55 bij één of andere eendagsvlieg. Maar verder een perfecte AB, zou niet meer zonder willen, kan er alles goed mee bedienen, alleen koffie inschenken wil ie maar niet leren.
rene1710 Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Geplaatst: 1 maart 2008 Bij de ######### keten lag deze afstandbediening voor 69,50 euro, dat valt ook nog wel mee. Rebox 8500 HD PVR Onkyo Dolby Digital 5.1, Sony blue ray
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen