Gast fatfreddy Geplaatst: 18 maart 2008 Geplaatst: 18 maart 2008 Ik zit dus ook nog steeds op 4 mbit en dat is ook de reden waarom ik het abonnement telefonisch opgezegd heb.Ik zit nu alleen nog op een bevestiging te wachten anders eind van de week maar weer eens bellen en daarbij vragen dat ie mij direct een bevestigingsmail stuurt.
bash! Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Bevestigings mail krijg je niet. Het stelletje minkukels daar heeft gewoon de boel niet op orde. Ik heb overigens wel al 8mbit.. al kom ik niet hoger dan 4mbitjes Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Gast fatfreddy Geplaatst: 19 maart 2008 Geplaatst: 19 maart 2008 Dan stuur ik wel een aangetekend schrijven want ik zie het al weer voor mij.Zit ik er straks weer voor een jaar aan vast omdat die telefonist het niet door heeft gegeven.
jack84 Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 tja goedkoop is leuk maar geeft wel vaak meer problemen Dreambox 8000 !!! sateliet blijft een leuke hobby!!!
Gast fatfreddy Geplaatst: 22 maart 2008 Geplaatst: 22 maart 2008 Ik heb gisteren de brief met bevestiging binnen gekregen.Al met al heb ik het afgelopen jaar waarin ik gebruik heb gemaakt van Orange geen één keer uitval gehad.
Jack100 Geplaatst: 24 maart 2008 Geplaatst: 24 maart 2008 Ik zal ook van 4 naar 8 mb gaan is ng steeds niet gebeurd en het bellen is ook al een drama en in plaats van 8 mb haal ik intussen vaak nog geen eens 2 mb ik ga snel orange opzeggen het word er intussen alleen maar slechter op in plaats van beter. In het begin draade het echt goed maar nu is het echt slecht. AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket
Gast fatfreddy Geplaatst: 28 maart 2008 Geplaatst: 28 maart 2008 Waar ik mij nog het meeste aan erger is het feit dat Orange nu nog steeds verschillende abo's aanbied in mijn postcode gebied eentje met 8 en eentje met 4 Mbit dat terwijl er maar maximaal 4 geleverd kan worden.Ik heb dus sinds vorig jaar April al adsl extra voor 24 eurootjes per maand er word mij 4 geleverd maar downgraden kan ik niet in het eerste jaar.
mojo-jojo Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 ik ben het nu zat ik heb opgezegt stap per 15 mei over op telfort 20 mbit orange kan van mij de pot op Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Gast fatfreddy Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Origineel bericht van: mojo-jojo ik ben het nu zat ik heb opgezegt stap per 15 mei over op telfort 20 mbit orange kan van mij de pot op Een kennis van mij zit zo ook nogal het een en andere van Orange te bakkeleien. Verkopen hem een 8 mbit lijn maar geven maar 4 mbit. Dat is iets wat ik dus oplichting vind, Orange kon weten dat er maar 4 geleverd kon worden en dan evengoed iemand een 8mbit lijn verkopen terwijl ze ook een 4 mbit abo in hun pakket hebben.Het is niet vooruit gegaan sinds Orange in Duitse handen is.
dolphs Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 knappe jongen als jij 20mbit uit je lijn krijgt .. Ik denk dat je je vuistjes mag dichtknijpen als je rond de 11Mbit zit . Maar ja dat is dan zon slordige 3x sneller dan 4Mbit ... Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra
Gast Pacman Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Origineel bericht van: dolphs knappe jongen als jij 20mbit uit je lijn krijgt .. Hoezo ?? Dat is prima mogelijk hoor bij telfort.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen