Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Net een bericht gepost dat ik via dvbviewer mijn skystar niet aan de praat krijg.

Nu geprobeerd met dvbdream. Dit programma installeert wel onder vista. Kan ook de kanalen binnen halen maar krijg geen beeld.

Bij het opstarten krijg ik een foutmelding: Direct show error, can not create source filter. you must run "ddreg.bat" to register DD source filter.

Ik heb via de verkenner het bestand ddreg.bat wel kunnen vinden maar wat moet ik nu precies doen?

Marcel

Geplaatst:

Heb het bestandje via de verkenner opgezocht, vervolgens erop gedubbelklikt (flitst even een schempje voor bij, maar blijft niet open?) Daarna programma nog een keer geprobeerd maar nog steeds dezelfde foutmelding.

had het ook al geprobeerd via start, uitvoeren en dan bladeren naar het betreffende bestandje.

Heb wel het programma, ook de zenders, zie ook wat erop te zien zou moeten zijn alleen het beeld is en blijft zwart.

Marcel

Geplaatst:

Hij kan zijn direct showfilter niet vinden .Probeer eens een ander filtergraph .Ik werk hier met progdvb en altdvb en gebruik de CyberLink Video, CyberLink Audio encoder.

DM800 HD +oscam 

Maxdigital XP1000 0scam

Geplaatst:

ruude007,

Bedankt, ik zal het eens proberen. Het vreemde is dat ik vista ultimate verwijderd heb en xp pro met service pack twee weer heb geinstalleerd en nu werkt alles perfect???

Zal vista als tweede besturingsysteem op een andere partitie installeren (en dan van cyberlink de video en audio encoder gebruiken)

Marcel

Geplaatst:

Zou het kunnen zijn dat de dll die je moest registreren niet gelukt is onder Vista.

Volgens mij heb je speciale rechten nodig om dit te kunnen doen.

heb je het ook zonder bat file geprobeerd in de command prompt dus zoiets als:

c:\windows\system32\regsvr32 whatever.dll

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen