Ga naar inhoud


[Strong] Strong versie 22


Gast

Aanbevolen berichten


Hallo,<P>Ik vind het verdacht stil rond deze versie. Weet er al iemand iets over een mogelijke patch voor deze nieuwe Strong 8000 want PPV kijken is nog steeds niet mogelijk en vroegere soft-versies proggen werkt niet! confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een kennis van mij heeft deze v22.<BR>Is die echt niet te "downgraden" naaar v20?<P>Ben je als beginnend Satterdje mooi in de aap gelogeerd.<P>GRTX.<p>[ 16-10-2001: Message edited by: theojanssen ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gelezen op een board dat het niet meer mogelijk is om versie 22 te patchen. <BR>Deze versie lijkt veel op de versie van de philips ontvangers. <BR>Ik heb het zelf nog niet geprobeerd.<P>Wel werkt een DARKmosc kaart ( Clonekaart van een org. kaart )in versie 22.<P>mzzl<P>Huub

Link naar reactie
Delen op andere sites

even voor de goede orde,<P>ik heb strong gebeld en uitleg gevraagd, <BR>het is zo dat de 8000 V2.2 een heel ander moederboard heeft <BR>en maar 1 processor (vorige versie's 0.6,1.5 & 2.0 hadden 2 stuks). <BR>eigelijk is het een geheel andere ontvanger in het oude jasje gestoken. <BR>dit betekent dat V2.2 ook compleet andere sofware is dan de vorige versie's,(daarom ook niet over te schrijven volgens <B>Strong Nederland</B>), ze hebben me ook verteld dat het dus niet mogelijk is om V2.0 erop te zz.(tis gewoon een ander apparaat)<BR>daarmee heb ik dus wel een volgende vraag....<BR>ze zijn momenteel druk bezig om via de satelliet V2.0 naar V2.2 te upgraden (gelezen op duck (zelf nog nix van gemerkt))<BR>dat kan dan nooit dezelfde software zijn zou je zeggen (ander moederboard toch)???<BR>weet iemand hier een anwoord op???<P>B.V.D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by hawkeye:<BR><STRONG>even voor de goede orde,<P>ik heb strong gebeld en uitleg gevraagd, <BR>het is zo dat de 8000 V2.2 een heel ander moederboard heeft <BR>en maar 1 processor (vorige versie's 0.6,1.5 & 2.0 hadden 2 stuks). <BR>eigelijk is het een geheel andere ontvanger in het oude jasje gestoken. <BR>dit betekent dat V2.2 ook compleet andere sofware is dan de vorige versie's,(daarom ook niet over te schrijven volgens <B>Strong Nederland</B>), ze hebben me ook verteld dat het dus niet mogelijk is om V2.0 erop te zz.(tis gewoon een ander apparaat)<BR>daarmee heb ik dus wel een volgende vraag....<BR>ze zijn momenteel druk bezig om via de satelliet V2.0 naar V2.2 te upgraden (gelezen op duck (zelf nog nix van gemerkt))<BR>dat kan dan nooit dezelfde software zijn zou je zeggen (ander moederboard toch)???<BR>weet iemand hier een anwoord op???<P>B.V.D.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik vertrouw het niet en heb voor de zekerheid<BR>de strong/stb feed/update kanalen eraf gegooid. Zodat m'n Nokia/strong mooi met V2.0 met patch blijft werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Strong draait geweldig en dat wil ik zo houden ook. Kun je me vertellen hoe ik die update-shit kan blokkeren. In de kanalenlijst zie ik zo 1-2-3 niet welk kanaal ik eraf moet gooien. Zal wel scheel zijn maar help me op a.u.b op weg.<BR>De maszel <P> rolleyes.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...