TokeMUp Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Provider Mobistar: Waarom de twee testen? Ik ben vanaf 11 december bij Telenet (20Mbit lijn) en die zijn in Mechelen gevestigd. Zo kan je de twee perfect vergelijken vanuit locatie Brasschaat.
Sverige Geplaatst: 12 december 2008 Geplaatst: 12 december 2008 Ziet er goed uit... maar de upload is wel erg langzaam. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
TokeMUp Geplaatst: 13 december 2008 Geplaatst: 13 december 2008 Origineel bericht van: Sverige Ziet er goed uit... maar de upload is wel erg langzaam. Pakketje dat Ik genomen heb is 12 Mbit down en 400 Kbit upload. Dus ze houden zig redelijk goed aan de afspraak. Ze hebben nog andere pakketen, maar dit was voldoende voor me. Het zwaarste pakket is 25 Mbit down en 1 Mbit upload. mvg
Con Geplaatst: 22 december 2008 Geplaatst: 22 december 2008 Nou, ik ook dan maar weer maar nu met schokkende resultaten. En dat op een afstand van 4500 meter hemelsbreed en 6400 meter in werkelijkheid. Wel moet gezegd dat het ruisgetal 3,9 dB is, dus kritisch en per 1 1/2 dag traint het modem in, maar dat vind ik top gezien de belachelijke afstand. Hiermee is bewezen dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn. En dat bij FreeOnLine voor de laagste prijs terwijl een en ander bij Solcon en Abel niet lukte. Daar bkleef de snelheid hangen op 500 / 1000 kbps. Topclub. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
peterk Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Origineel bericht van: wanderer is dit slecht voor 8/1Mbit? Ik zou tekenen voor zo'n snelheid. Je krijgt precies 8/1 MB en de lijn kan bijna 12 MB aan. Er zit dus nog een ruime marge in.
Bangkok By Night Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 Not so bad .... Blijft ze eindelijk slapen, slaapt ze… VU+Duo PoWErEd bY BLaCKhoLE Multytenne TWIN > Astra 19.2 - Hotbird 13.0 - Astra 23.5 - Astra 28.5
paqbro Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Telfort adsl2+ Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
CB1 Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Heb hier orange 20mb met telefonie. Ik kom niet hoger dan 3976/704 Dit staat gelijk aan 4mb toch? Zonde van het geld dan. Alhoewel ik heb gezien dat incl telefonie het verschil tussen 20mb en 4 mb soms maar 5 euro verschilt met elkaar. Of een andere provider waar je de snelheid wel haald. Distance tot aansluitcentrale is onbekend. Heb hier zo`n orange livebox staan met het oude h.323 protocol voor telefoon. Wordt gek van dat ding. Heb online verzocht een modem van hunzelf te sturen maar dit kon niet. Ook kon ik niet van het abo af want die was stilzwijgent verlengt met een jaar. Nou moet ik tot en met september nog met deze shit verder (mijn 2de modem) maar daarna ben ik weg.
MagicOnline Geplaatst: 9 maart 2009 Geplaatst: 9 maart 2009 DSL is afhankelijk van de afstand tot de centrale. Als je er vanaf zit heb je gewoon pech, een andere DSL provider kiezen helpt dan ook niet. CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen