Gast Pacman Geplaatst: 23 februari 2008 Geplaatst: 23 februari 2008 Origineel bericht van: theparasol We meten toch wel netjes vanuit huis he? Want anders log ik ook ff remote in op een server in een datacentre Ja, gewoon vanuit huis.
Ron Geplaatst: 24 februari 2008 Geplaatst: 24 februari 2008 Op de "geleende" externe bureaubladverbinding: Dat is veel te laag. Als ik bij speedtest.nl hetzelfde test kom ik bijna 3 x zo hoog uit terwijl ik in netlimitor kan zien dat een andere bureaublad gebruiker tegelijkertijd 4MB/p.s. aan het trekken is met DC++ Ron
Gast spelt Geplaatst: 28 april 2008 Geplaatst: 28 april 2008 al iemand astra2connect geprobeerd op snelheid ? internet via de satelliet, astra 3. het is door heel europa al beschikbaar, behalve in de benelux, iemand al ervaring ermee ?
Ron Geplaatst: 29 april 2008 Geplaatst: 29 april 2008 Spelt, luister goed "vrind". Ik betrap je nu voor de derde keer (en dus niet alleen in bovenstaand bericht) op het op hele gerafineerde wijze reclame maken voor spullen die je zelf verkoopt. Je account is daarom verwijderd en je IP adres geblokkeerd. We blijven niet aan de gang met je. Ron
Alventali Geplaatst: 30 april 2008 Geplaatst: 30 april 2008 Snelheid: 16 Mbps 2 Mbps lijntje Sinds vandaag via upc Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Pacman Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Origineel bericht van: de slimste sinds 21-mei is speedlinq dus telfort Hee, inbelabbo, ze bestaan dus nog...
Poetsdoekje Geplaatst: 26 mei 2008 Geplaatst: 26 mei 2008 Origineel bericht van: de slimste sinds 21-mei is speedlinq dus telfort TOT 20 MB Ook hier telfort wireless maar dan wel iets sneller, maar nog niet optimaal En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast 1664 Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Tussen de koeien op het Franse platteland: En stabiel, dus ik ben er blij mee
+avatar+ Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 ben nu op de telfort netwerk aangesloten en heb een 12Mb lijn gekregen plus dat het abbonnementsgeld omlaag is gegaan
Greatone Geplaatst: 11 juni 2008 Geplaatst: 11 juni 2008 Origineel bericht van: MP4 www.speedtest.net/result/282593859.png Deze upload snelheid zou ik ook graag willen hebben * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen