rolandroland Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 In de Astra 1 satelliet zitten nonstop muziek kanalen. Die kun je ook verkrijgen via UPC Digital box. Mijn vraag is kun je ook in Nederland hier een abonnement afsluiten? Vroeger had je Music Choice geloof ik.
Gast Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Hangt van je kabelaanbieder aan, de meeste kabelmaatschappijen hebben nog steeds Music Choise. Moet je wel een abonnement op een digitaal pakket nemen.
rolandroland Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Geplaatst: 8 november 2007 Bedankt voor je antwoord. Sorry ik had m'n vraag niet helemaal duidelijk gesteld. Ik bedoel dat je ook een abo via de schotel kunt nemen. Het lijkt me 'commercieel' dat die pakketten die al zitten op de schotel ook in andere landen kunnen worden afgenomen?!
Gast Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Hier geldt wat ook voor tv-zenders geldt: je moet vaak inwoner zijn van het land waarvoor het wordt uitgezonden. Misschien een tip: op de Atlantic Bird (8 West) is een pakket Nederlandse non-stop zenders vrij te ontvangen, ze noemen zich excelent. Zelf heb ik Swiss Pop nog wel eens op staan: die zit op de Hotbird en is ook FTA.
rolandroland Geplaatst: 8 november 2007 Auteur Geplaatst: 8 november 2007 Ok bedankt voor je informatie!!!!!!!!!!!!!1
youriy Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rt=all&vc=1 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen