Gast Geplaatst: 8 november 2007 Geplaatst: 8 november 2007 Hallo, Ik heb nu voor het eerst een dreambox 7025. Nu bots ik op het volgende probleem. Ik kan een satelliet niet vast zetten. Ik heb namelijk toen ik alles aansloot eerst alles rechtstreeks gedaan dus zonder tussenkomst van de rotor. Ik heb mijn satelliet netjes ingesteld op sirius 5 graden oost. Heb dan ook een signaalsterkte van 95. De rest is 87 en bit error code is 0. So far so Good. Nu heb ik de rotor aangesloten en heb de astra satelliet gezocht. Deze ook gevonden en perfecte beeld. Maar nu komt het grote probleem. Als ik een zender pak van een andere satelliet gaat de rotor daarheen. Hij pakt die zender dan niet goed. Vervolgens als ik dan terug ga naar NED1 gaat die niet terug naar de astra satelliet. Waardoor ik vervolgens alles weer opnieuw moet zoeken met de rotor. Iemand enig idee wat ik verkeerd doe of een link naar een handleiding.
Gast Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Heb het probleem nog steeds niet verholpen. Neem aan dat eenmaal alles goed is ingesteld hij automatisch naar de satelliet gaat.
WPW Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Kijk eens in de FAQ alhier, daar staan een aantal methodes voor een rotor. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
rommelaar Geplaatst: 21 november 2007 Geplaatst: 21 november 2007 Zul je het toch m.i. weer opnieuw moeten instellen. Je zult dan moeten kiezen voor meedere satellieten. Dan zal je worden gevraagt de coordinaten van de plaats waar je zit in te vullen. Deze kan je het gemakkelijkste met een gps uitlezen. Dan zal hij de sats wel kunnen vinden en vasthouden. Neem tenminste aan dat dit bij de 7025 hetzelfde gaat als bij de 7020. succes Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen