Ga naar inhoud


Topfield 5400PVR Combo


Gast Hiro

Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een DVB-T PVR.

Nu ben ik naar wat zoeken de Topfield 5400PVR Combo tegengekomen.

Dit is een DVB-T/DVB-S receiver met harddisk.

Volgens de Topfield site zit er een Conax smartcard reader in.

Weet iemand of het mogelijk met dit apparaat Digitenne te ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Vrijwel zeker wel. Ik heb hier twee DVB-S+T combo ontvangers, alleen zijn dat géén PVR's. Een Vantage VT-X221 TSCI en een Opticum TSCR4000. Allebei met conax kaartlezer, en werken allebei met Digitenne.

 

Ik zie dus niet in waarom de Topfield het niet zou kunnen. Mocht desondanks de kaartlezer op een rare manier toch dienst weigeren, dan kan je er altijd nog een CAM instoppen.

 

Toch is er één ding om rekening mee te houden: met dit apparaat kan je niet tegelijkertijd RTL4 opnemen en Discovery kijken. Er zit namelijk maar één DVB-T en één DVB-S tuner in.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik nog een CD abbo erbij neem en een schotel erop aansluit, dan zou het wel mogelijk zijn om bijv. RTL4 op te nemen en Discovery te kijken neem ik aan.

Eigenlijk zou ik een TF5000PVR-t beter geschikt vinden, aangezien die 2 DVB-T tuners heeft, maar dan moet ik weer een CAM kopen en dat wordt weer een stuk prijziger.

Voordeel van de 5400 is dat ik ook eens kan experimenten met satelliet dingen, maar voor CD heb je geloof ik nog een Seca2 CAM nodig, en die zijn ook al niet gratis...

Tsja, het blijft moeilijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan wel, maar dan moet je dus heel goed op gaan letten dat je RTL4 van provider 1 pakt en Discovery van provider 2. Maar het kan in principe wel. Heb je wel 2 abonnementen nodig.

 

Het zappen gaat er overigens niet vlotter op, want bij een gecodeerd kanaal zal de ontvanger zowel op de kaartlezer als de CAM met CDS kaart zoeken naar sleutels.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...