marcow Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Als het tamelijk hard regent valt de ontvangst in zijn geheel weg ( melding geen signaal) .Kan ik hier aan iets doen of ligt dit aan de afstelling van de schotel. Ik heb een TOPFIELD 4000 ontvanger met harde schijf. Heb ik nu toch een andere DUO-LBN nodig om ASTRA 23.5 te ontvangen . Volgens mij zit er op de schotel toch ook al een DUO-LBN want er lopen 2 kabels vanaf de schotel naar mijn ontvanger. Is deze conclusie juist of is dit onzin. Hoe stuur ik ASTRA 23.5 aan moet ik in het menu van de ontvanger iets aanpassen of gaat dit automatisch. Met vriendelijke groet, MarcoW
WPW Geplaatst: 9 november 2007 Geplaatst: 9 november 2007 Je hebt een Twin lnb, dus moet je een Twin duo lnb hebben. Schotel beter afstellen geeft langer signaal=korter uitval bij zware regen. Zie de handleiding over hoe je DiSEqC moet instellen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
marcow Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Geplaatst: 26 januari 2008 Betreft aanvulling op mijn eerder bericht : Bij het zappen naar RTL4 ,5 ,6 en 7 krijg ik de melding " geen signaal ".Na enige tijd ( vooral in de avond ) komt de ontvangst door . Dit doet zich alleen voor bij RTL -zenders. Als ik de uitzending opneem ( alhoewel het tv-scherm op dat moment de melding geen signaal geeft ) kan ik later de opname gewoon afspelen van de harde schijf . ( TOPFIELD 4000 PVR ). P.S In de ochtend is de wachttijd korter en komt de zender soms gewoon door. Kan iemand mij hier uitsluitsel overgeven Met vriendelijke groet
WPW Geplaatst: 26 januari 2008 Geplaatst: 26 januari 2008 Dit zit in de CAM die je gebruikt, zal wel een MediaGuard zijn, probeer eens een andere zoals een dragon t-rex. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen