Ga naar inhoud

Help aub!!!!!!!!!!!!!!!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb hummie5400 met 1.01.6p vanaf leverancier<BR>Nu heb ik patch 1.01.8p van humfree eringezet<BR>Met Wd4oak+ goede kabel data overdracht vindt plaats<BR>Geen programma's meer nadat ik zenderlist met setedit heb bijgewerkt, weer een andere patch van humfree erin gezet 1.01.6p nog steeds geen programma s te zien, terwijl de signaal stb levels beide rond de 90% staan<P>Aub kan er iemand mij vertellen wat ik nu verkeerd doe ,Of anders een 1.01.06p vandaan kan halen

Geplaatst:

Heb de patch erin geschoten, dat gaat allemaal goed, maar als ik hem aanzet nog steeds geen programma's te zien, en staat er service not running or scrabbeld<BR>Andere suggesties misschien alles is welkom

Geplaatst:

Heb waarschijnlijk probleem gevonden, ik heb in ieder geval beeld die patch van jou, phhh!<BR> !!!!!!MUCHO GRAZIAS,AMIGO!!!!!!<P>Maar nadat ik via HUMBOX DE ZENDERLIJSTEN heb ingeschoten! (zelfde file)<BR>Kwam er licht in de duisternis.YEH<BR>Dus met andere woorden,mijn SETEDIT werkt niet zoals het hoort,en dan nog wel onofficieel verkregen,hoe durven ze hier geld voor te vragen.<BR>

Geplaatst:

LET OP HIER HET PROBLEEM!!!!<P>Gebruikt men een nulmodem kabel uit de winkel<BR>die uiteraard geschikt is voor wd4oak,en men wilt die gebruiken voor setedit,lijkt het dat alles goed gaat, MAAR!!! <BR> wd4oak+ :2-3 <BR> 3-2 <BR> 5-5<BR> Setedit<BR>De pin verdeling is toch anders :2-3<BR> 3-2<BR> 4-6<BR> volgens SETEDIT 6-4<BR> 5-5<BR> 7-8<BR> 8-7

Geplaatst:

LET OP HIER HET PROBLEEM!!!!<P>Gebruikt men een nulmodem kabel uit de winkel<BR>die uiteraard geschikt is voor wd4oak,en men wilt die gebruiken voor setedit,lijkt het dat alles goed gaat, MAAR!!! <BR> wd4oak+ :2-3 <BR> 3-2 <BR> 5-5<BR> Setedit<BR>De pin verdeling is toch anders :2-3<BR> 3-2<BR> 4-6<BR> volgens SETEDIT 6-4<BR> 5-5<BR> 7-8<BR> 8-7

Geplaatst:

satbird,<P>had net hezelfde probleem. zelfde settingslijst er in met Humbox en geen probleem.<P>Zou het echt aan de kabel liggen?<P>groetjes.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.