bierboer Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 ik heb een sateliet ontvanger echostar 5020 hoe sluit ik daar het beste een platte tv op aan met welke kabel of is een scart al wel goed genoeg
DeBeek Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Citaat: ik heb een sateliet ontvanger echostar 5020 hoe sluit ik daar het beste een platte tv op aan met welke kabel of is een scart al wel goed genoeg Zelf heb ik mijn 5020 via scart (RGB) aangesloten op een SONY Bravia. Werkt prima,
RobbieT Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Koop alleen wel een fatsoenlijke scart kabel, niet zo'n dropveter van € 5,=. Je ziet het verschil tussen een goede en een slechte scartkabel al heel erg goed op een crt tv, op een lcd of plasma zal je het nog beter zien. (Hoeft echt geen kabel van meer dan € 100 te zijn, vanaf ongeveer € 30 koop je al fatsoenlijke kabels) CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
DeBeek Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Citaat: Koop alleen wel een fatsoenlijke scart kabel, niet zo'n dropveter van € 5,=. Je ziet het verschil tussen een goede en een slechte scartkabel al heel erg goed op een crt tv, op een lcd of plasma zal je het nog beter zien. (Hoeft echt geen kabel van meer dan € 100 te zijn, vanaf ongeveer € 30 koop je al fatsoenlijke kabels) Zit er bij mij tussen ( een fatsoenlijke ) kabel, Maar Rob Thonus heeft gelijk, een scart van de Pr*x*s van 5 euro is rommel. Je moet gewoon een scart kabel gebruiken waarvan alle signaal aders afzonderlijk zijn afgeschermd. Een Monsterkabel of dergelijke spekken alleen de knip van de winkel.
RobbieT Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Ik heb een monster scart kabel en een goede scartkabel waarvan alle aders afzonderlijk zijn afgeschermd met metalen connectoren van € 30,=, ik dacht van Profigold. De monster scart kabel kostte € 60,=. ik zie tussen die twee geen verschil. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen