Ga naar inhoud


[Strong] ppvada3ned.bin geladen, geen EPG


Gast

Aanbevolen berichten

In tegenstelling tot wat ik eerder las, Strong 8000 versie 20 OEM 6, levert absoluut geen problemen op. Snel uitgevoerd en draaien maar weer.<P>Maar nu ik kabels en zo heb, alles is gelukt had ik toch eigenlijk wel een keer EPG op de T**q, Franse Canal+ enzo verwacht. Irritant dacht ik maar waar. Het enige verschil dat ik nu merk is dat ik veel X zenders heb en natuurlijk de T**q draaiend. Hoe krijg ik nu die EPG erop???<P>gr<BR>Buizer<P>PS nu weet ik waarom al die mannen zo graag hun machine willen hacken... shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites


De ppv3daned3.bin die jij gebruikt heeft GEEN multi-EPG, de ppvSPOK heeft dat wel, echter deze file heeft veel meer last van ATTACKS van diverse providers zoals C+ Fr CSD etc. Dus mis gewoon je multi-EPG (moet trouwens resetten steeds als je er gebruik van wilt maken) en heb veel kijkplezier met je strong zonder al die 'insert Card' meldingen ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch wel heel erg nieuwsgierig…

Mult-EPG is me echt wel wat waard, dus heb ik nog een aantal vragen.<p>Als ik toch die da3ned3spok en da3ned3spokchannel files installeer kan ik dan ooit de zaak weer terugzetten naar versie 20 origineel?<p>Wat wordt er bedoelt met ‘resetten’. Betekent dit na elke kanaalsverandering de kaart er even uit en in moet halen?<p>Ik las ook ergens over een anti-reset file. Lost die dit probleem op?<p>Als de receiver zo gevoelig wordt voor aanvallen, kan ik dan niet gewoon de originele kaart (of kopie) bij de hand houden, dan kan ik toch altijd door buizen?<p>Zijn er ook gebruikers die wel positief zijn?<p>Graag nog even meer duidelijkheid.<p>Alvast weer bedankt!<p>Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Multie Epg is heel gaaf, alleen de genoemde attacks niet!!. Je krijgt dan ongetwijfeld "insert card" of carte illisible. Ik gebruik daarom de V20 met ppv patch.<p>Met resetten word bedoeld dat je je tuner uitzet en daarna weer aan. Als je dus epg wilt op taq, zap je naar een taq zender en je zet je tuner dan uit en meteen weer aan.<p>Je kunt deze versie natuurlijk ff testen (Spok), je kunt altijd weer terrug naar v20.

mzzl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, niet al te positief maar het is duidelijk dat ik altijd nog weer terug kan naar V20...<p>Van het weekend leek ik ook wel last van een aanval te hebben. Kijkende naar Kiosque was het een groene flits, ruis en moest ik handmatig de receiver uit/aan doen! Dat is gewoon met de PPV patch. Was dit nu echt zo'n aanval? <p>Hoe zit het met het kanaal STB Strong. Ik heb gezocht in de kanalenlijst, maar deze staat er niet in. Kan ik dit kanaal elders vinden?<p>Waar ik nog geen reactie op gekregen is hoe het nu zit met die anti-reset file. Lost die dit probleem op en over die aanvallen is het niet makkelijk om de originele seca kaart erbij te houden?<p>gr

Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die groene balk is een update melding voor je firmware, echter zoals je beschrijft heb je de STB Strong er niet instaan, dus is je machine niet geupdate ..... <p>Proberen kan nimmer kwaad, mits je alles goed doorleest, die Anti-Reset files waar jij het over hebt zijn voor de 'insert card' meldingen en niet voor het tegengaan van resetten om een andere EPG te lezen.<p>Voor veel kijkplezier en weinig attacks kan ik dan ook alleen de ppvda3ned3.bin aanraden i.p.v. de deadcafe of sPOK Multi-EPG files.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was niet een groene balk, maar een flits. Hierna was het ruis en ik dacht even... receiver terminated. Ik kon de receiver niet met de afstandsbediening meer aan en uit doen. Ik moest echt de vette knop uit en aan drukken! En dat twee keer, tewijl ik op ape gapen in bed lag (zondag)! Maar goed het draait weer.<p>Zal ik dan toch maar een Humax 5400 kopen of moet ik dan nog steeds de receiver uit/aan doen om multi EPG te krijgen?<p>gr

Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...