Funfreak Geplaatst: 10 november 2007 Geplaatst: 10 november 2007 Ik heb een Humax 1000 PR-HD, met name gekocht voor HD uitzendingen. Is er iemand die ervaring heeft met deze ontvanger en een Diablo light CAM (of T-rex 4.6)?
Gast Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 ik heb deze al een tijdje draaien en het werkt niet verkeerd moet ik zeggen alleen het probleem met leeftijds controlle op films blijf je houden ik heb er een diablo in zitten op dit moment.
paqbro Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Als je niet de laatste software hebt dan is de ontvanger te patchen waardoor de leeftijds check geheel verdwenen is. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Funfreak Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb wel de laatste software erin, is er dan nog iets mogelijk?
paqbro Geplaatst: 15 november 2007 Geplaatst: 15 november 2007 Wat betreft software in de humax op dit moment niet. Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen