FoF Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Omdat er een ontvanger bij gaat komen op de slaapkamer moeten mijn twin lnb's worden vervangen door quad's. Hotbird komt te vervallen (kijk ik nooit naar) en de 2e schotel die nu op A3 staat wil ik van het dak halen. Mijn vraag: Passen 3 Smart Titanium Quad 2nd Edition lnb's in de G3C houder? Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
Gast Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Gaat het om dit soort LNB's? Het gaat vooral om de voorkant bij de Visiosat Bisat. Deze koppen zijn te groot om naast elkaar te plaatsen. Je zal echt moeten omkijken naar quad LNB's met een smallere kop.
FoF Geplaatst: 11 november 2007 Auteur Geplaatst: 11 november 2007 Dat is de eerte editie De tweede editie is kleiner dan de eerste, ook de kop is wat kleiner geworden. Cubecafe/Relook/IPBOX910, Visiosat Bisatellite HB/A1/A2/A3
Gast Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Mijns inziens is de kop nog steeds te groot voor een goede plaatsing in de houder. Je moet dan toch meer denken aan die LNB's met zo'n smallere kop, zoals bijvoorbeeld een Alps.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen