Ga naar inhoud


[Strong 8000] 8000 geen beeld op thema zenders?


Smurf

Aanbevolen berichten


troost je, ook bij mij doen de themazenders het niet. En dat op 2 ontvangers na diverse aanmeldingen en heractivatie. Dit terwijl de regionale zenders wel goed te ontvangen zijn. Ach, ja prutsers. Dat zijn het. Vult u rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van weethet.nl de loader en firmware gedownload en geinstalleerd. Geen beelden op betaalde zenders. Overige wel. Blijkt verkeerde firmware te zijn. Niet goed opgelet of verkeerde info van deze site? wel 45 euro kwijt om de zaak de herstellen (originele Strong firmware) bij Expert electronicawinkel. Heb nu wel weer beeld, maar deze gaat af en toe spontaan enkele seconden op zwart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gebeurt heel erg vaak als je op een gepatchte 8000 weer DA3NED3 zet, je kunt er dan het best sattracker opzetten.

als je een beetje bij mij in de buurt woont wil ik het ook wel doen voor niks.

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb nu wel playboy op service 10? (zojuist weer voor 100000x zenders laten zoeken)

maar die is FTA

met wat zappen had ik een paar seconden beeld op humor tv maar nu nix meer

alleen de FTA service 10

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...