Poetsdoekje Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Hallo, Gisteren heb ik geprobeerd om mijn Philips DSX 7072/03 met flashdsx van firmware van Rayhtec te flashen en dat is waarschijnlijk verkeerd gegaan. Wel heb ik dat al meerdere keren gedaan met een seriele kabel en dat gaf nooit problemen, en nu istie op sterven na door hij komt niet meer uit de SE modus. Er komt nu een knipperende foutmelding tevoorschijn: "UPDATE Error" Ik heb begrepen uit eerdere berichten dat je dan niet meer serieel kunt flashen, behalve dat je met een Oslink hem weer tot leven kunt wekken. Klopt dat? Of is er een seriele oplossing, want ik heb geen oslink. Of is er iemand in Enschede die hem weer tot leven kan wekken met een oslink ik hoop dat iemand mij kan helpen, met vriendelijke groet Poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Hellum Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 ik kan het waarschijnlijk wel doen, maar ik woon in de provincie Groningen dus niet erg in de buurt. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
TheWizard Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Kom uit Eerbeek. Maar is nog steeds een eind weg... TheWizard! Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Klokn Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 He Hoi, Ik kom uit enter. Pm me maar ff dan wil ik je wel voort helpen. mvg Klokn
Poetsdoekje Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Citaat: He Hoi, Ik kom uit enter. Pm me maar ff dan wil ik je wel voort helpen. mvg Klokn Goei'ndag Klokn Ik heb van @Guykers een Oslink aangeboden gekregen, en die is nu waarschijnlijk met Tante Pos onderweg, mocht ik er ondanks dat niet uitkomen, wil ik nog graag een beroep op je doen Bedankt voor het aanbod poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
J@rno Geplaatst: 7 mei 2008 Geplaatst: 7 mei 2008 is het gelukt? Ik wil hem ook wel even proggen.. Kom uit Groenlo 30 min vanuit Enschede.. Gr. Jarno
Poetsdoekje Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Geplaatst: 7 mei 2008 Dat is alweer een tijdje geleden, maar bedankt voor het aanbod. Mijn Flipsje werkt alweer enige tijd naar volle tevredenheid met vriendelijke groet van poetsdoekje En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen