Schippertje Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Ik had een film van 30 GB binnen gehaald, op een externe HD schijf gezet, geprobeert om hem af te spelen via een TViX M-5100SH multimedia center maar in de up folder staat: HVDVD_TS bestand, maar de 5100SH herkend dit bestand niet, andere HD films wel. In een HVDVD_TS bestand zitten een heleboel bestandjes en niet zoals bij wma 1 bestand Maar als ik hier op klik gaat hij terug naar de folder. weet iemand hoe hij wel is af te spelen? Rob
kapoentje Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Ik kan HD.TS files afspelen met K-lite en Media Player Classic. Goolgle even op K-lite.
MacGuinness Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Volgens jouw beschrijving heb je dus een map met bestanden. Heb je niet een HD-DVD binnen gehaald? Of hebben die bestandjes allemaal de extentie .ts? In het eerste geval kan je hem alleen met de nieuwste Powerdvd op een PC afspelen, in het andere gaval moet je al die .ts bestanden samen voegen tot één .ts bestand. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Schippertje Geplaatst: 12 november 2007 Auteur Geplaatst: 12 november 2007 > Ik had een HD film van 30 GB binnen gehaald, op een externe HD schijf gezet, geprobeert om hem af te spelen met de TViX M-5100SH multimedia center maar in de up folder staan 2 mappen: HVDVD_TS en ADV_OBJ Maar als ik op de HVDVD_TS map klik gaat hij terug naar de folder. Het ging om deze film : Rambo 2 - First Blood Part II HD DVD 1080p VC-1 DTS-HD MA In de map HVDVD_TS die ik kreeg na de winrar bestanden te hebben uitgepakt, staan een heleboel bestanden maar het lukt mij niet om ze af te spelen. Ik hoop dat je hier iets aan heb, ten 1e een backup-bestand van de IFO, 2e een EVO bestand en ten 3e een MAP bestand en van deze 3 soorten een heleboel. Mij lukt het niet. Kan U mij vertellen hoe deze HVDVD_TS wel is af te spelen? Groetjes Rob
Gast Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Dit is duidelijk een HD-DVD die je binnen hebt gehaald. Die kun je heel mooi met powerdvd op je pc bekijken. Ik heb de Tvix 4100 en zit met hetzelfde vraagstuk. Ik denk dat de film eerst omgezet moet worden naar mkv voordat hij in onze mediaplayer gespeeld kan worden.
Gast Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 HDDVD_TS is te vergelijken met de VIDEO_TS op een "gewone" DVD. Er zijn mensen die de files aan het lopen krijgen met PowerDVD 7.2 Ultra. Dus ff proberen zou ik zeggen. Omzetten naar MKV lijkt me zinloos anders heb je de files voor nix gedownload. Wellicht eens proberen met een zgn. MKV sample file voor 1080P............
Gast Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Het gaat schippertje er juist om deze film op zijn mediaplayer te kunnen afdraaien. Met Powerdvd is het absoluut geen probleem. De mediaplayer ziet van een normale dvd de .ifo en speelt dan keurig de dvd af compleet met menu. De HD-DVD bestanden worden door de mediaplayer niet geaccepteerd. De vraag is dus hoe kan je deze film alsnog op onze mediaplayers bekijken.
Schippertje Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Geplaatst: 14 november 2007 Dat is precies wat ik bedoel, wil de bestanden op de media speler afspelen. Trouwens op de PC met power dvd ging ook niet, de grafische kaart kon het niet aan.Maar dat is niet de bedoeling om een film op de PC te gaan kijken, doe dat liever op de HD TV, lekker op de bank. Maar Alan het zijn wel goede spelers, en we moeten denk ik alleen op een proggie wachten die het wel mogelijk maakt. Rob
MacGuinness Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 Zelf heb ik een Kiss DP-1600 en een PC die krachtig genoeg is om BluRay/HD-DVD te spelen. (Cyberlink heeft een programma om dit te testen). Als ik een BluRay/HD-DVD download dan sluit ik mijn TV op de HDMI uitgang van mijn PC aan. Het zou natuurlijk fijn zijn als de fabrikanten met een firmware upgrade komen om ook dit via streaming te kunnen doen. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Bert V. Geplaatst: 14 november 2007 Geplaatst: 14 november 2007 [color:"red"] Niet een andermans topic overnemen. Heb je een vraag open dan zelf een nieuw topic met een duidelijk onderwerp aub.[/color] Sharp LC-37XD1E Full HD, Humax Duovisio iPVR-9200C decoder, Topfield 7700HCSI, Multytenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen