Gast Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Hoi, Na het activeren van Tele2 voetbal(legaal) zijn een aantal kanalen spontaan verdwenen (sbs 6,veronica,net5), ook uit de zender lijst.nou weet ik niet of het 1 met het ander te maken heeft. op Tele 2 trouwens ook geen beeld. kanalen ook al weer opnieuw ingelezen is dan even goed maar ze zijn dan zo op eens weer weg. Versie ontvanger: Srong 8100,Satracker v 2.0 wie kan mij Helpen????
Hellum Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 ten eerste kun je beter opnieuw patchen naar sattracker 3.0NL verder zet je de ontvanger wel telkens eerst in standby? en je kunt hem beter niet uitzetten. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Smurf Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Denk dat de kanalen lijst ff ruzie heeft met RTL4 ed... kijk eens helemaal achteraan je lijst of ze daar toevallig terecht gekomen zijn? Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3
Gast Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 De ontvanger staat nooit uit wel altijd gewoon op standby. ze staan niet achteraan de lijst of zo ze zijn gewoon helemaal weg. Zal die sattracker 3.0NL er eens in zetten wie heeft die mediabox loader, of waar kan ik hem vinden?
Johan45 Geplaatst: 11 november 2007 Geplaatst: 11 november 2007 Citaat: wie heeft die mediabox loader, of waar kan ik hem vinden? Kijk eens in uitleg voor (opnieuw) beginners. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen