Gast Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 Citaat: open dns hier sinds enkele uren wel zo lang het duurt natuurlijk Werken en goed werken, bij mij staat msn aan, maar de berichten komen wel als offline binnen vreemd he
Gast Geplaatst: 12 november 2007 Geplaatst: 12 november 2007 en welk systeem draai je als ik zo vrij mag zijn ? Vista???
Fredo Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Citaat: en welk systeem draai je als ik zo vrij mag zijn ? Vista??? ik heb ook vista en linux en XP en geen probleem vista msn live black xp msn live8 linux AMSN ik denk dus dat het je provider is Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Gast Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Op dit moment is alles weer OK!! Draai wel nog steeds met open-dns. Provider HetNet XPSP2 Pro Outlook Express 6
dannyboy Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 Ik heb dit probleem ook heel lang gehad. Bij mij was de "oplossing" het uitschakelen van Zonealarm. Sinds ik Kaspersky heb , heb ik er geen last meer van. Bij mij lag het dus heel duidelijk aan Zonealarm. Grt, DB Vu+ Duo, Smart Smartmeter, Satlook Digital, Visiosat Big Bisat 28E-1W
Gast Geplaatst: 13 november 2007 Geplaatst: 13 november 2007 draai nog steeds met zonelabs, uitschakeling gaf geen enkel verschil
Gast Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 is een tijdje goed gegaan, maar vanmorgen is het weer hommeles, om de haverklap valt msn weg en meldt zich daarna weer aan, iemand enig idee wat er aan de hand is?
Gast Geplaatst: 4 december 2007 Geplaatst: 4 december 2007 Zonealarm was bij mij de oorzaak! Na een update van Zonealarm, heb ik geen probleem meer gehad!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen