Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 Firmware


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,<p>Ik heb een Strong 8000 decorder en ik heb gelezen dat ik hierop nieuwe firmware op kan zetten zodat ook op de franse en spaanse zenders de EPG werkt. Dit kon bv met deadcafe software en ik heb er nog meer gezien. Dit heb ik natuurlijk eerst zelf geprobeerd maar toen was oppeens heel mijn decorder spaans (menu, lijst).<p>Nu wil ik graag weten: welke firmware kan ik het beste gebruiken zodat ik meerdere EPG's heb, nederlandse menu's en de kiosk en taq zenders. Ik weet verder hoe ik moet programeren en alles.<p>Heel erg bedankt!!<p>Rik

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi

Je moet op officiele site van Strong 8000 software en Bin file downloaden en je receiver op PC en laden maar. Zie tevens Manual www.strongsat.com.

Nu nog Patch erover met zelfde software. Patchfile zoeken waar je ook je Key's zoekt. Naam is vaak iets als ppvda3ned3. <p>doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit heb ik al gedaan. Maar dan kan je niet de epg's van frankrijk en spanje en zo gebruiken. En daar ging het mijn om. Met die patch kan je alleen de kiosk en taq zenders kijken.<p>Rik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd mij vader zijn Strong 8000 met V22 soft te herprogrammeren met versie 20 omdat ik dan de PPV patch kon opladen om T en K te kijken. Dit werkte evenwel niet, ik kreeg volgende fout van het loader 2000 programma :<p>base2k_Libdat_2.0.2 (TM2SCNED_VENV2.2)

Loading request

Parallel teansfer launched

Waiting parallel negociation

ram_a01f0000

error:command key (0xbafecede, 01200000<p>De kabel en de soft zijn zeker in orde. Heb het geprobeerd op mijn Strong 8000, waar alles werkte. Heeft er iemand een idee wat er mis gaat??

Of moet ik wachten op de PPV patch voor versie 22.<p>Ricardo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult even moeten wachten tot de PPV patch voor de strong 8000 V22 klaar is.<p>Ik heb zelf maar het initiatief genomen om de firmware van de V22 uit te lezen en deze online te zetten. Ik heb echter nog niet genoeg kennis van zaken om zelf een PPV patch te maken.<p>De originele firmware kun je hier vinden:

http://home.concepts.nl/~edelaat/srt8000v22ned.zip<p>Groet,

Emper0r

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem zit er in dat er op het ogenblik 2type strong 8000 en nokia 9304 lopen

Deze komen uit verschillende fabrieken.

Je hebt nu een type die het zelfde is als de oude str8000 en 9302 maar daarnaast loopt nu ook een versie die andere hardware heeft en dus ook andere firmware waardoor deze dus met de huidige software patch voor ppv of oude software 20 niet te laden zijn

Aan de buitenkant is geen verschil te zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...