Ga naar inhoud


[Strong] Strong (and Nokia) firmware 38 with all EPG & PPV


Gast

Aanbevolen berichten

Hi,<p>Heb eerder al een message op het board gezet over multi-EPG. Kreeg eigenlijk een negatief advies, maar ben toch maar gaan verder zoeken... (hoe bedoel je eigenwijs)<p>Heb inmiddels de firmware 38 geinstalleerd met de verwachting dat 'all EPG' zou werken. Dit is ook (bijna) zo! Frans, Spaans, Duits alles EPG. Zeer fraai vind ik het. En het werkt ook nog goed. Nu is de firmware van Italiaanse afkomst en da's te merken ook. Het NL pakket hebben ze 'vergeten' of behoort niet tot het 'all EPG' gebeuren. Weet iemand al of hieraan gewerkt wordt of is het zelf uit te zoeken?<p>gr

Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na installatie had ik de Spaanse EPG *anal+. Zeer mooi menu gestuurd kiezen voor Tequilla, Canal+ etc met zicht op wat er op dat moment draait. Het NL pakket is wat dat betreft een stuk minder uitgebreid.<p>Bij mij doet de Franse groep zenders het prima. Wel heb ik na installatie een voorkeurlijst geprogrammeerd die NL-ers gebruiken. Dan zet ie tenminste de NL zenders weer vooraan. De Franse EPG werkt zeer goed. De Spaanse ook wel, maar daar krijg ik juist af en toe de melding dat ik de kaart erin moet doen. <p>Verder verdwijnt het beeld bij NL-zenders af en toe voor zo'n 8 seconden, maar daarna draait ie weer door. Perfect is iets anders, omdat de NL zenders nog geen EPG hebben, maar het wordt beter.<p>gr

Buizer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...