gigantaandemuur Geplaatst: 5 december 2008 Delen Geplaatst: 5 december 2008 Lachen als er nog 3 teams rijden volgend jaar. "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fiene56 Geplaatst: 5 december 2008 Delen Geplaatst: 5 december 2008 Zitten alle piloten wel in de punten. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 5 december 2008 Delen Geplaatst: 5 december 2008 Ik denk.....dat Honda onder het mom van de huidige ellende de stekker uit de F1 haalt. Ik denk eerder dat Honda dit NU aangrijpt, om zonder gezichtsverlies uit de F1 te stappen. Laten we eerlijk zijn, wat heeft Honda de laatste jaren kunnen presteren voor zo'n groot merk en zo'n groot budget ? Weinig tot niets toch ? Ronald Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 6 december 2008 Delen Geplaatst: 6 december 2008 er hebben zich reeds drie investeerder gemeld. lijkt me sterk dat het team ten onder gaat, zal vast wel onder een andere naam verder gaan, minardi-nie bijvoorbeeld merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ronaldsl Geplaatst: 6 december 2008 Delen Geplaatst: 6 december 2008 nee, denk eerder...... Brawn_Schumi of andersom R Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen