Gast hummiesat Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 En Toyota gesponsord door McLaren. Massa heeft gedaan wat ie kon en dat is winnen. En Toyota.... tjah Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Polleke2 Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Hamilton is een slijmjurk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hummiesat Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: Polleke2 Hamilton is een slijmjurk En wat dacht je van Glock, de braakbal? Die wil Heiki vervangen volgend jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast decodertje Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 spannend tot het einde. top race Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pretpat Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Tering wat een spannend einde!!! Ik had liever gezien dat het in Massa z'n voordeel was geeindigd, maar Hamilton had de titel natuurlijk redelijk in de pocket tot de laatste regenbui. Ik vraag me af wat de McLaren fans hier nu nog weer op de "FIArrari" te zeiken hebben Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hummiesat Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Ik zag net de actie van Glock terug. Duidelijk geval van gewoon plaats maken. Geen greintje verdediging te herkennen. Als je een beetje coureur bent zou je er alles aan doen om iemand, in dit geval zowel Vettel als Hamilton, er achter te houden al reed je op canvas. Die kneus ging opzij alsof ie op een ronde werd gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fiene56 Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Zelden zo'n spannend einde gezien. Of dit in het topic 2009 nog te toppen is? VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D.Quijote Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Uitspraak van Hamilton: I managed to pass Glock. Ja logisch als Glock in de hohouwers gaat. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wammeswaggel Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Timo Glock reed wel op "slicks", Hamilton op intermediates. Niettemin, ik had het ze beide gegund. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Alventali Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Ja spannend tot op de laatste paar honderd meter. Ik was al aan het feest vieren. Ik dacht al daar vergooid ie het weer Hamilton. Helaas voor Massa ging Hamilton Glock nog voorbij. Leuke race jammer dat Ferrari het net niet gehaald heeft. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wammeswaggel Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Overigens heb ik 't nog wel kunnen zien op ORF-HD. Mvg, wammes. Ik lees veel dus ik hoef niet veel te posten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hummiesat Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 Origineel bericht van: wammeswaggel Timo Glock reed wel op "slicks", Hamilton op intermediates. Niettemin, ik had het ze beide gegund. Zelfs dan kun je vechten voor je plek in plaats van voorbij laten alsof je op een ronde wordt gezet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moonchild Geplaatst: 2 november 2008 Delen Geplaatst: 2 november 2008 congrets voor Lewis, hopelijk is nu het het infantile rood-zilver gedoe op sat4all afgelopen. Kan er weer op een waardige manier over een high-tech sport gesproken worden. Weet iemand voor hoe lang Vettel bij Red Bull getekend heeft? Er zijn volgens mij enkele teambazen die een echte racer in hun team zouden willen hebben VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast hagar Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: hummiesat Ik zag net de actie van Glock terug. Duidelijk geval van gewoon plaats maken. Geen greintje verdediging te herkennen. Als je een beetje coureur bent zou je er alles aan doen om iemand, in dit geval zowel Vettel als Hamilton, er achter te houden al reed je op canvas. Die kneus ging opzij alsof ie op een ronde werd gezet. Glock is een duitser die heeeel graag in de toekomst bij merc wil gaan rijden. Simpel, op die plaats in te halen is eenvoudig niet mogelijk als je normal raced. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hobsat Geplaatst: 3 november 2008 Delen Geplaatst: 3 november 2008 Origineel bericht van: hagar Simpel, op die plaats in te halen is eenvoudig niet mogelijk als je normal raced. Je zal maar op die plek rijden met sliks, en een keuze moeten maken, iemand ophouden die wereld kampioen kan worden en een golf van negativiteit over je heen, of hem toch maar laten gaan want je hebt toch weinig kans met die banden want het was zeik nat geworden op de baan. anyway, ik vond t ook geen sterke race van hamilton maar over alle wedstrijden wel een terechte overwinnaar, ik had felipe t ook wel gegund maar ik gun t ferrari niet meer. GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen