Ga naar inhoud


<<<Het grote formule 1 topic 2008>>>


Puch

Aanbevolen berichten


  • Reacties 274
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

 

Het maakt niet uit wat Glock gedaan had.

 

Als ie wel al wat het halen kan zijn plek verdedigd had.

En had zo met zijn "slicks" Hamilton er af getikt.

Had je ook een hoop herrie gehad.

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in zo'n race degene die om de titel strijden een voorkeursbehandeling moet geven kun je ze net zo goed met zijn tweeen laten "racen" en de rest thuis laten. Voldoen ze gelijk aan de kostenbesparing die de FIA wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een beetje laat, maar hier mijn mening

 

Over het volledige jaar gezien is Hamilton een verdiende wereldkampioen, maar.

 

Als je in de laatste race je laat afmaken door een torro roso en je met een fout van Glock wereldkampioen moet worden dan zou ik wegzinken van schaamte.

 

Massa deed wat hij moest doen. Winnen.

Hamilton moest "slechts" 5de worden en daar slaagt hij maar net in met de hulp van een Glock.

 

Hij kan gewoon niet presteren onder druk, en daarom plaats ik hem momenteel nog niet in mijn lijstje van waardige wereldkampioenen.

 

 

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Puch

Hij kan gewoon niet presteren onder druk,




Dat kan felipe ook niet, dat is dit seizoen ook gebleken.
alsie eenmaal voorop rijd is er niets aan de hand, maar ergens tussen in wil t niet meer lukken.
En dit was ook een home grandprix voor hem.

en dat glock geholpen heeft zie ik niet zo, iedereen heeft gewisseld naar regen banden, glock niet, daar kom je toch niet fatsoenlijk mee door de bocht en kon hij er makkelijk voorbij.
had hij wel gewisseld zoals de rest was hamilton ook 5e geworden.


GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Glock blijft verdacht. Bij het ingaan van de laatste ronde had hij 15 sec voorsprong op Vettel en Hamilton. Het regende bij lange na niet zo hard als op Spa en de baan is veel korter, dus zijn snelle terugval is op zijn minst dubieus te noemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin, hij verloor in de voorlaatste ronde ook al 15 sec op de rondetijd van de rijders op intermediates. In de laatste ronde regende het nog wat meer en verloor hij dus ook nog meer.

Hij reed in de laatste 2 ronden ook zowat dezelfde rondetijd als Trulli. Dat zou dus wel een perfecte afspraak van het hele team moeten zijn geweest als die complottheorie zou kloppen.

 

En als hij werkelijk het voordeel aan McLaren had willen geven, was hij wel binnen gekomen voor een bandenwissel. Dan had hij zeker geweten dat niemand hem er ooit op zou kunnen aanspreken.

 

Hebben jullie eigenlijk wel opgelet hoe het er in Spa aan toe ging? In de laatste ronde maakte alles en iedereen die nog probeerde een beetje tempo te maken de ene pirouette na de andere slippartij.

Alleen de paar coureurs die nog net even banden hadden gewisseld reden zowat 40 sec sneller dan de rest van het veld.

 

Glock heeft gegokt en verloren. Dat Hamilton daarvan profiteerde kun je Glock niet aanrekenen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tjah het zal wel een welles/nietus spelletje zo blijven en kun je er ik weet niet hoelang over na "kaarten".

dit topic is ook in november begonnen en misschien is t een idee om een 2009 te openen voor de nieuwe geruchten stroom? smile

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...