Gast Geplaatst: 25 november 2001 Geplaatst: 25 november 2001 na het patchen Strongloader de receiver Nokia 9302s uitgezet. Wat gebeurde? Display op zwart. Alle topics nagelopen, doch eilaas geen resultaat! Wie kan mij helpen? PvanWell
stefke Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 gewoon alle handelingen van begin af aan opnieuw uitvoeren. Weliswaar blindelings. Heb dit ook voorgehad en na 1X terug proberen had ik terug display.<p>Stefke.
Gast Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 Bedankt Stefke. Het is me inderdaad gelukt om weer een normaal display te krijgen. Maar nu weer een probleem. Opnieuw gaan patchen, maar wat ge-beurt er nu. Bij de functie "start"(loader) geeft het scherm het volgende aan: ..........normaal tot en met attente negociation compatible... moet dan volgens het programma Ë2Prom aangeven, doet dat dus niet. Vervolgens wordt aangegeven Erreur: time_out_paral nb=00000ff8 t=743 !!!!ERREUR transfert parallele. Vervolgens niets meer. Wat doe ik nu weer fout. Wie heeft hier een oplossing voor.<p>Nel van Well
stefke Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 Ga eens kijken op http://news.tfa.org/digsat<p>En dan kijken bij Tutorials en strong8000Tutorials.<p>Printerpoort moet ECP EPP zijn.<p>Onder Win ME wil het bij mij ook niet lukken.<p>[ 26-11-2001: Bericht gewijzigd door: stefke ]</p>
Gast Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 Hi Stefke. Gedaan wat jij zei, maar krijg het niet voor elkaar. Weet jij of misschien iemand anders wat ik nog kan doen? Bvd Pvanwell
Gast Geplaatst: 26 november 2001 Geplaatst: 26 november 2001 staat je printer nog wel op algemene printer?? anders krijg je die foutmelding ook weer namelijk. grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 27 november 2001 Geplaatst: 27 november 2001 Hallo Stefke en Hendrik b Alles geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Iemand heeft de reciever (met bijbehorende DB25) gepatched op op zijn computer en dat lukte wel. Toch blijf het knagen dat het mij niet gelukt is. Heb contact gehad met de helpdesk van de computerleverancier. Alles nagelopen. Volgens hen klopt alles. En toch.... is het mij niet gelukt. Jammer! Toch hartstikke bedankt voor jullie aangeboden hulp. Blijf het toch maar proberen. Misschien????? Bvd Pvanwell
Aanbevolen berichten