Ga naar inhoud


[Strong] Ook bij mij display op zwart


Gast

Aanbevolen berichten


Bedankt Stefke. Het is me inderdaad gelukt om weer een normaal display te krijgen. Maar nu weer een probleem. Opnieuw gaan patchen, maar wat ge-beurt er nu. Bij de functie "start"(loader) geeft het scherm het volgende aan:

..........normaal tot en met attente negociation compatible... moet dan volgens het programma Ë2Prom aangeven, doet dat dus niet. Vervolgens wordt aangegeven Erreur: time_out_paral nb=00000ff8 t=743 !!!!ERREUR transfert parallele. Vervolgens niets meer. Wat doe ik nu weer fout. Wie heeft hier een oplossing voor.<p>Nel van Well

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stefke en Hendrik b

Alles geprobeerd, maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Iemand heeft de reciever (met bijbehorende DB25) gepatched op op zijn computer en dat lukte wel. Toch blijf het knagen dat het mij niet gelukt is. Heb contact gehad met de helpdesk van de computerleverancier. Alles nagelopen. Volgens hen klopt alles. En toch.... is het mij niet gelukt. Jammer! Toch hartstikke bedankt voor jullie aangeboden hulp. Blijf het toch maar proberen. Misschien?????

Bvd

Pvanwell

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...