Ga naar inhoud


Beeld van plasma TV en satelliet ontvangst


Gast Philip J

Aanbevolen berichten

Ik heb een plasma TV en de Inverto. Wanneer ik een DVD speel is het beeld in alle situaties goed en scherp. Wanneer ik TV kijk, Nedl. 1-2-3 of RTL zenders is bij een close up het beeld fantastisch scherp, wanneer het verder naar de achtergrond verdwijnt, het gezicht, wordt het vager. Wanneer het gezicht close up in beeld is maar het hoofd gaat bewegen krijg je een soort "vlekkerig" beeld in het gezicht. Een beetje moeilijk uit te leggen maar is alleen bij een beweging. Op moment dat het hoofd weer stil staat is het weer geheel scherp. Ik heb het beeld component aangesloten. Na info kreeg ik te horen dat dit aan de bandbreedte ligt van uitzending maar de beelden zijn gewoon strak en scherp. Heeft iemand ook deze ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bewegingsonscherpte kan heel goed aan de bandbreedte (= mate van compressie) liggen.

Kijk eens in het CD-gedeelte van dit forum, daar zijn veeeeeeele opmerkingen over gemaakt. Naar mijn bescheiden mening ligt het niet aan de Inverto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook last van schaduwen of onscherp masker als het snel beweegd.

Dat wat je heb lijkt veel op de storing die ik ook heb gehad.

N.L. Ghost. Ghost krijg je als de beeld verversing niet optimaal is.

En dat kan op èèn scart zijn .De andere hoef er geen last van te hebben.

Ik heb mijn TV als reparatie aangeboden, en van de fabrikant een ander gekregen.

En deze is perfect.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is moeilijk zo uit te legen maar het lijkt er een beetje op of de TV het beeld niet bij kan houden. Schaduwen zijn me nog niet opgevallen. Wanneer het persoon in beeld iets verder weg staat wordt het wat onduidelijker en soms iets korrelig als het beweegt. Of het lijkt of de pixsel te laat op hun plek komen.

De aansluiting is vanaf de Inverto scart naar component, dus geen scart op de TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...