Gorilla King Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 Citaat: ik heb die zei ook jaren geleden hier gehad , zat toen nog gehuurd. Aanvraag gedaan bij de gemeente (moest van de W. kreeg ik me toch een brief terug van de gemeente moch een schotel plaatsen maar moest in een kleur waar de omgeving aan voldeed. Vind ik nog erg soepel! Had je gewoon ff de schotel kunnen verven...
1pm Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 mocht em niet verven hun bepaalden welke kleur en type schotel. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gorilla King Geplaatst: 25 november 2007 Geplaatst: 25 november 2007 Citaat: mocht em niet verven hun bepaalden welke kleur en type schotel. 1pm In dat geval zijn het weer eikels.
JosFop4Sat Geplaatst: 26 november 2007 Geplaatst: 26 november 2007 Of zoiets : You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
rommelaar Geplaatst: 18 januari 2008 Geplaatst: 18 januari 2008 zou ik hem achter zetten,dan maar wat meer kabel maar ga niet de confrontatie met die lui aan want dan verlies je toch. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
ehvwheelboy Geplaatst: 10 juni 2008 Geplaatst: 10 juni 2008 gewoon neerzetten niks zeggen en moet je hem afbreken als i in de tuin in de grond staat kost je toch geen dagen om hem ergens anders neer te zetten . en die bouwvergunning lol waar denk je waar dat weer voor is zakken vullen weer ergens mee bemoeien . meen me nog ooiet zoiets te hebben gehoord van vrije ontvangst ether? schijnt zelfs een grondrecht te zijn meen ik . maar ben geen advokaat . maar weet wel dan men zich hier overal mee wil bemoeien . dus gewoon neerzetten (evt kleur aanpassen) en je zult zien kraait gene haan na en scheelt je een zak duiten want ja aanvraag kost geld
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen