Ga naar inhoud


Draaibaar IP camera met geluid voor buiten


gsm

Aanbevolen berichten

Ik ben met spoed opzoek naar een leuke IP buiten camera die draaibaar moet zijn en geluid moet doorgeven en ook bij schemer/donker moet kunnen werken

Wat is een leuke camera die ik daarvoor kan gebruiken ?

Ik heb hem nu met spoed hier nodig en wil hem later gebruiken om mijn vakantiewoning in de gaten te houden ?

Ik wil ook weer geen pro geld uitgeven, ja ik weet het ik wil veel en dat mag best wat kosten maar geen honderden euro´s

 

Groeten

gsm

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die site had ik gezien en inderdaad daar staan leuke dingen bij maar ik zie nu pas dat ik wat vergeten ben er bij te vermelden, hij moet draadloos zijn.

Die jij aangaf zijn dat niet en die draadloos zijn zijn weer niet beweegbaar.

Die 30 leds lijkt me wel wat dus zoiets zoek ik dan meer wel beweegbaar.

Ik hoop dat er iemand is die zoiets heeft draaien en zijn ervaring hier wil schrijven.

Mag natuurlijk ook andere merken en typen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draadloos blijf je je ergeren, geloof me. De 2,4 Ghz wat je hier mag gebruiken, is niet storingsloos.

 

Ben zelf voor een "one cable" buiten camera gegaan, loopt zowel beeld als voeding door een coaxkabel. Voeding zet je dan gewoon in de meterkast, daarvandaan met een videoserver aan netwerk hangen.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ben zelf voor een "one cable" buiten camera gegaan, loopt zowel beeld als voeding door een coaxkabel. Voeding zet je dan gewoon in de meterkast, daarvandaan met een videoserver aan netwerk hangen.


Dat ia mij ook goed maar de camera moet dan wel ± 35 meter van de router komen te staan en later zelfs nog verder weg.
Ook moet ik de kabel dan nog in de grond graven want de camera komt in een schuur te hangen gericht op de tuin en voorkant van de woning.
Draadloos is dan wel veel gemakkelijker en blijkt de plek niet juist dan kan ik hem gemakkelijk ergens anders plaatsen.
Maar wie weet, geeef maar wat meer info ?

@OmeMerde
Welke heb jij geinstalleerd ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is 35 meter dan tever voor draadloos ?

Dan moet ik de camera in een bijgebouwtje plaatsen wat op ± 20 meter staat en dat zal ik dan moeten aanpassen zodat de camera niet direkt zichtbaar is. Dat is mogelijk maar de schuur was handiger en klaar voor plaatsing.

Misschien wat te gemakkelijk gedacht.

 

Lukt ook dat niet dan moet ik het helemaal vergeten maar er zijn toch wel meer mogelijkheden om een camera op die afstand te kunnen plaatsen ?

Anders zou een huis nooit van buitenaf bekeken kunnen worden lijkt me.

 

Ter info :

De ADSL aansluiting zit in de woning en daar staat ook de AP

Ik kan natuurlijk ook een UTP kabel aanleggen naar de schuur en daar de AP of router aansluiten.

Dan is een bedraad camera zeker te overwegen.

Misschien is dat een betere oplossing !

 

Ik hoor het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nog even.

Ik heb nog even gekeken en zag de volgende, niet beweegbare en geen draadloze, camera staan [color:"red"] commerciële URL verwijderd [/color]

Nu mijn vraag, is deze bekend bij iemand en hoe werkt die ?

Wie kan mij uitleggen hof dit een redelijk goede kamera is ?

Het vreemde is dat in de omschrijving staat dat hij met 15 IR lampjes 50 feet haald en er staat ook dat die 75 - 100 feet haald.

Wie kan mij daar meer duidelijkheid over geven ?

Of zijn er voor dat geld betere te koop ? Dan graag een link naar die site svp

 

Wat wordt er echt verstaan onder een binnen camera ? Moet die echt binnenshuis zitten of kan die ook in een open schuur ook geplaatst worden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...