DRG Geplaatst: 12 februari 2008 Geplaatst: 12 februari 2008 Ik draai hier ubuntu server 7.04 op een CF kaartje en ik kreeg root weer aktief met het sudo commando terwijl ik ingelogd was als gebruiker ( bij installatie opgegeven ) gebruik je wel het password van de gebruiker ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
Moderator Matchless Geplaatst: 13 februari 2008 Moderator Geplaatst: 13 februari 2008 op een andere tune waar 7.04 opstaat werkt wel alles goed. Nu heb ik op de probleemgeval via de bootmenu in recovery mode gestart en dan zit ik er wel als root in. het paswoord veranderd en ik kan nu via me user wel via terminal als SU werken. Maar dan alleen in terminal. Tis het nog niet maar ik kan iig al iets doen. Ik krijg dus nog steeds geen admin rechten via de GUI. Idee-en zijn dus welkom. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Moderator Matchless Geplaatst: 14 februari 2008 Moderator Geplaatst: 14 februari 2008 voor de liefhebbers hier de bios file 018. bios_400b18.zip Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten