Ga naar inhoud


[Strong] Strong V22 ALL-PPV & FTA


Gast

Aanbevolen berichten

Eindelijk heb ik hem klaar, de PPV patch voor de nieuwe Strong 8000 met V22 firmware.<p>Deze patch werkt alleen in de receivers die V22 al hadden toen ze uit de doos kwamen, dus niet die via de sat zijn geupdate !!<p>De patch is All-PPV en FTA en achterhaald ;-)<p>[ 21-12-2001: Bericht gewijzigd door: Emper0r ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi EmperOr,<p>Ik heb zojuist een maagdelijke strong die orgineel voorzien was met V22, gepatched met jouw v22ppv. Als decoderversie geeft hij nu 19 aan. Het probleem is dat de k en t kanalen het niet doen. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, ook met angel geen succes. Ik heb het gevoel dat ik een fout bega bij het patchen. Als ik via srt8000 loader de v22ppv wil progggen , dan geeft voordat ik de start knop moet indrukken "waiting parallel negotiation" als ik dan op start druk dan programmeerd hij toch. Met dezelfde parallelkabel kan ik wel andere strongs voorzien van nieuwe softs zoals versies v6 v20 ect. dus de kabel moet ok zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het "eerste deel" geprogd heb dan geeft het progje aan switch decoder off and on. Als ik dit gedaan heb geeft hij vervolgens de melding: boot loader not launched. Ik denk dat hier ergens de fout zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je decoder v19 aangeeft zit de PPV patch er wel degelijk in. Het patchen gaat dus gewoon goed.<p>Hier even een korte uitleg hoe je K* en T* kunt krijgen:<p>Je zet je decoder eerst op een K* of T* zender, vervolgens zet je de strrong met je afstandsbediening uit. Hierna zet je hem aan en druk je gelijk op de knop menu. Hiet kies je optie 4 en daarna 1. Je kunt nu je PPV provider die je wilt kijken selecteren. Vervolgens druk je weer op menu en wacht je even af. Nu krijg je de PPV informatie te zien en met de goede files kun je nadat je op OK hebt gedrukt kijken.

Ik gebruik de Snejk files of elecpro 1.5.<p>Er komt waarschijnlijk zeer binnenkort een versie aan waarmee je dus niet meer eerst je decoder uit moet zetten, maar dit moet ik eerst nog even beta testen.<p>[ 11-12-2001: Bericht gewijzigd door: Emper0r ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...