pandit Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Sinds een paar weken krijg ik af en toe SMS'jes die ik beschouwde als SPAM, nu ik zo'n berichtje lees, blijken deze 55 cent p.o.b te zijn. Heb ik hier te maken met een nieuwe oplichterspraktijk, betreft sms.ac Iemand bekend met deze manier van oplichten? Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pandit Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Ik heb wat gegoogeld ik blijk niet de enige te zijn. Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 Citaat: Ik heb wat gegoogeld ik blijk niet de enige te zijn. Och dat bestaat al een paar jaar gewoon afmelden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sergio Conceicao Geplaatst: 16 november 2007 Delen Geplaatst: 16 november 2007 afmelden hielp niet bij ze kwamen maar terug dan heb ik gebeld naar de telefoonoperator bij mij proximus die hebben de afzender geblokeerd nu heb ik dat niet meer als je zon 20 berichtjes krijgt de rekening loopt duur op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pandit Geplaatst: 16 november 2007 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2007 Aart, bedankt voor de link. Ik heb actie ondernomen, nu maar afwachten, Pandit Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen