Gast Geplaatst: 16 november 2007 Geplaatst: 16 november 2007 Vreemde vraag misschien, maar kan de topfield 5000i ook gebruikt worden voor digitale tv via de kabel (athome)? Zo nee, kan er een sat onvanger hiervoor worden gebruikt of ben ik gebonden aan de ontvangers die at home in hun pakket hebben? Bedankt voor de evt antwoorden.
Gast Geplaatst: 17 november 2007 Geplaatst: 17 november 2007 Edske, de 5000i is een DVB-S (satelliet) ontvanger. Voor dgitale kabel-tv heb je een DVB-C (cable) ontvanger nodig en voor digitenne een DVB-T (terrestrial) ontvanger. Er zijn ontvangers die zowel het één als het andere aankunnen, maar in dit geval niet. Ger
Gast Geplaatst: 17 november 2007 Geplaatst: 17 november 2007 ok, bedankt voor het snelle antwoord, maar ja nu ben ik uiteraard nieuwsgierig naar een ontvanger die beide aankan.
gerritvogels2 Geplaatst: 17 november 2007 Geplaatst: 17 november 2007 In duitsland is de Topfield TF 7700 HCCI HDTV Kabel, is voor mpeg 2 + 4 of deze werkt in Nederland of juist niet weet ik niet. Gerrit
gerritvogels2 Geplaatst: 17 november 2007 Geplaatst: 17 november 2007 Klopt Alpha crypt module en dan de classic versie, niet de light. Gerrit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen