Gast Geplaatst: 17 november 2007 Geplaatst: 17 november 2007 Hallo, ik heb een Aston Simba 202 en die is 2 mnd geleden weg geweest voor reparatie (nieuwe voeding ingezet) Nu het volgende probleem, ik heb sinds 2 weken dat me geluid niet meer goed werkt. Als ik me decoder aanzet heb ik soms 20 min geen geluid, en komt daarna heel stotterend op gang. Maar helemaal perfect word het niet, en het geluid blijft happeren. Ligt dit weer aan mijn decoder? Beeld is gewoon goed van kwaliteit. Wie kan mij helpen? alvast bedankt!
Murdock Geplaatst: 17 november 2007 Geplaatst: 17 november 2007 Kapot elcootje, gebruik even de zoekfunctie, is al vaker aan bod geweest. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Murdock Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 Nee, niet de voeding.. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen