Alfons Verbiest Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Origineel bericht van: Jürgen Trouwens hoe maak je de verwijzing naar de link eigenlijk aan? Ik zit nu vrolijk de tekst in te typen terwijl dit schijnbaar veel gemakkelijker kan. Hallo Jürgen, Als je een antwoord aan iemand zit te typen en op een gegeven moment zo'n link naar een internetsite wilt plaatsen, klik je op het linker icoon pal boven het venster waarin je dan zit te typen. Kopieer of type die link naar die site en klik op OK. Daarna kun je er nog een naam aan geven (ik noemde het dus Hier en dan klik je nogmaals OK. Groet, Alfons
Gast xanto Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 ik zie nu op een normale ontvanger discovery hd en zo staan op mijn topfield blijft er gewoon service staan phillips 2211 topfield 7700hsci
Jürgen Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Origineel bericht van: Alfons Verbiest ...zo'n link naar een internetsite wilt plaatsen, klik je op het linker icoon pal boven het venster waarin je dan zit te typen. ... Alfons, bedankt. Het is zo simpel maar je moet het wel een keer gedaan hebben. Groet, Jürgen MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
Moderator ceesv Geplaatst: 4 april 2008 Moderator Geplaatst: 4 april 2008 Even de service kanalen wissen en dan opnieuw inlezen? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Origineel bericht van: ceesv Even de service kanalen wissen en dan opnieuw inlezen? Net gedaan, maar dat maakte niet uit. De goede namen zullen wel komen als ze gaan uitzenden (7/4?). Vanmorgen bij het testen bleven de namen ook Service1, 2 en 3 terwijl er wel zenders werden doorgegeven. Vreemd dat de naam BravaHDTV er dan wel in staat. Alfons
pollebru Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Origineel bericht van: Jürgen Voor meer nieuws zie in Algemeen - Forum de Thread 'Nieuwe zenders op de nieuwe astra astra 23.5 van canaldigitaal'. Oef en ik dacht dat het hier over CD ging. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Jürgen Geplaatst: 4 april 2008 Geplaatst: 4 april 2008 Origineel bericht van: pollebru Oef en ik dacht dat het hier over CD ging. Oef, klopt helemaal maar waarom zou ik hier relevante informatie nogmaals nerzetten als deze al op een ander Thread is vermeldt. En op zich heb je wel gelijk dat dit ook hier vermeldt had moeten worden maar deze informatie is echt wel NIEUWS en past dientengevolge ook in het forum NIEUWS. Het lijkt me wel een goed plan om hier wel verder te gaan. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
pollebru Geplaatst: 5 april 2008 Geplaatst: 5 april 2008 Er was TVV HD nieuws dus ik effe piepen bij CD HD hoe het daar staat en ja het is inderdaad nieuws. Hopelijk gaat men hier nu verder speciaal CD HD. Mvg. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast xanto Geplaatst: 6 april 2008 Geplaatst: 6 april 2008 nu ben ik wel heel benieuwd of we morgen hd te zien krijgen kan het haast niet geloven maar we zullen wel zien Xanto
pollebru Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Origineel bericht van: xanto nu ben ik wel heel benieuwd of we morgen hd te zien krijgen kan het haast niet geloven maar we zullen wel zien Xanto Voor 7 april te zijn blijft het toch stil bij CD met HD. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Gast Chiem Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Hmmm....gaat allemaal weer lekker traag daar. Zal wel om 23:59 signaal hebben >.<
digitaal kijker Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 dubbel post,staat onder nieuws. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Benny Lava Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Origineel bericht van: pollebru Voor 7 april te zijn blijft het toch stil bij CD met HD. CDS laat weten dat het nog de hele dag 7 april is.
ReinDuiven Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 Misschien iemand voor mij de instelling waar ik de nieuwe kanalen kan vinden? Rein Topfield 7700hsci Visiosat G4
digitaal kijker Geplaatst: 7 april 2008 Geplaatst: 7 april 2008 als je een mpeg4 decoder die HDTV aankan hebt kan je ze ontvangen,anders niet Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen