Littlesat Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Ze hoeven alleen de PBM voor deze zenders vrij te geven... Vreemd dat dat nog niet is gebeurt??? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast PieterB Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Origineel bericht van: digitaal kijker breng ze niet op ideen hé 5€ extra is ook al genoeg per maand. Je bent er altijd zelf nog bij he? Ik vind die € 10,- per maand te veel, dus ik zal geen HD-pakket nemen. Ik had waarschijnlijk wel € 5,- betaald als je de keuze had om alleen het HD-pakket te nemen maar nu zit je ook nog vast aan dat brakkige themapakket waar ik niet wens voor te betalen.
Alfons Verbiest Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Origineel bericht van: rai De HD1 die ongecodeerd is, is trouwens anders dan de HD1 die wel gecodeerd is. ALleen het logo is hetzelfde. Zou eigenlijk HD5 moeten heten, maar zal wel een schakelfout in Belgie zijn. Hallo Rai, Zoiets vermoedde ik al. Want de programmering op die FTA HD1 stelt weinig voor. Groet, Alfons
digitaal kijker Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 zal wss veranderd zijn in belgie sinds dat ze de cultuurzender doorgeven,dat was vroeger normaal HD1,maar nu HD2 en 5 gewoon HD beelden doorgeeft zullen ze die HD1 noemen zeker ofwel gewoon verkeerd logo geplaatst. zo erg is dit in feite niet hé,belangrijkste is het beeld zelf Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 De beeldkwaliteit is dat tientje toch wel bijna waard. Het beeld ziet er schitterend uit en is een genot om naar te kijken, alleen 10 euro voor die paar kanalen is nog een beetje wikken en wegen voor ik een besluit neem.
MacGuinness Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Dat tientje is niet alleen voor de HD kanalen. Het thema pakket ziet er ook bij. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Apple740 Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: PieterB Ik vind die € 10,- per maand te veel, dus ik zal geen HD-pakket nemen. Ik zou er maar aan wennen als ik jou was, als je tenminste nog televisie wilt kijken over 5 jaar. Dan is namelijk alles HD, en zijn de abo prijzen een poepie hoger dan nu. Die tien euro extra van nu is slechts het begin...
JaxcC Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Welke zenders zijn er nu al HD te bekijken?? En hoe heten deze kanalen dan em op welke sat zitten ze dan?? BravaHDTV :op de astra 23.5 ??naam?? National Geographic HD :op de astra 23.5 ??naam?? Ik kan ze zo niet terugvinden??
Gast aart44 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: JaxcC BravaHDTV :op de astra 23.5 ??naam?? National Geographic HD :op de astra 23.5 ??naam?? Ja precies dat zijn ze je hebt een HD ontvanger nodig en de freqentie dat is dus Astra3 op 23.5 oost transponder 117778 V 27500 DVB-S2 QPSK 9/10. Bij Kingofsat staat bij die transponder 8PSK maar mijn ontvanger vind ze op QPSK 9/10.
Triumphs Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Vreemd even geprobeerd, wel geluid geen beeld en alles is HD bij mij. BBC HD en andere HD geen probleem Ok ik las het alleen met een bepaalde smartcard, maar ik meen dat we ook de Thema kanalen tot 15 mei kregen Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR
digitaal kijker Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 miss een paar seconden wachten,hier kwam NGC HD er ook niet direct door, duurde ook een minuut bijna,maar het komt wel. denk dat er ergens nog iets niet goed staat ofwel dat m'n cam niet zo snel is met HD zenders gecodeerd. Origineel bericht van: Triumphs Vreemd even geprobeerd, wel geluid geen beeld en alles is HD bij mij. BBC HD en andere HD geen probleem Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast aart44 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: Triumphs Vreemd even geprobeerd, wel geluid geen beeld en alles is HD bij mij. BBC HD en andere HD geen probleem Een Topfield welke CI module gebruik je??
Gast Chiem Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Ieder zijn ding natuurlijk maar ik vind die 10 euro helemaal niet duur. NGC HD is echt van een prima kwaliteit, een genot om naar te kijken. Ga vanaaf een dikke joint roken en er even goed voor zitten, heerlijk en dat voor maar 10 euro per maand en volgende week Discovery HD erbij....super. Oja de kosten van een jointje vergeet ik nog >.>
digitaal kijker Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 ik vindt de kwaliteit van brava toch beter dan NGC HD, is wss ook omdat brava in 1080i uitzend en NGC HD in 720p. ben eens benieuwd als discovery uitzend wat de kwaliteit dan is. heb in het ander topic foto's geplaatst Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Gast Rob út Fryslân Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: MacGuinness Dat tientje is niet alleen voor de HD kanalen. Het thema pakket ziet er ook bij. Dat is juist het jammere. Het thema pakket heeft voor mij totaal geen meerwaarde en zal ook niet gauw door mij bekeken worden. Beidde pakketten horen los van elkaar aangeboden te worden en niet gebundelt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen