Ga naar inhoud


CDS en HDTV, wat is er nu waar en niet waar?


Apple740

Aanbevolen berichten


  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Rob út Fryslân
Dat is dan weer lekker amateuristisch om Discovery HD niet gereed te hebben voor de start van het HD pakket.
Waarom hebben ze dan niet nog een paar maanden langer gewacht zodat ze een echt HD pakket op de markt konden brengen die geschikt is voor de Nederlandse markt?

Het duurt knap lang eer CDS volwassen gaat worden. sleep


Nou, zo zwart zie ik het nu ook weer niet.

De EPG wordt meestal na een paar dagen ingebracht (zal dan wel na het weekend zijn).
Dolby 5.1 komt tussen nu en 2 maanden. Is dus ook weinig mis mee.
De meeste mensen kennen zo goed Engels dat het op een zender als Discovery best te volgen moet zijn.

Het beeld is in elk geval prima en ik ben blij dat ze alvast begonnen zijn met dit pakket. Alle begin is moeilijk.

Groeten, Alfons
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rob út Fryslân
Dat is dan weer lekker amateuristisch om Discovery HD niet gereed te hebben voor de start van het HD pakket.
Waarom hebben ze dan niet nog een paar maanden langer gewacht zodat ze een echt HD pakket op de markt konden brengen die geschikt is voor de Nederlandse markt?

Het duurt knap lang eer CDS volwassen gaat worden. sleep


Meen je dit serieus? Een HDTV pakket wederom een half jaar uitstellen omdat één van de zenders geen NL subs heeft?

Dan maar even geen subs, dat zou ik als klant tien keer liever hebben dan wederom 6 maanden moeten wachten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen 5.1 en ondertitel valt mee te leven, maar het zou wel verstandig zijn als C-digitaal met een reden komt waarom het er niet is. De kabel heeft het namelijk wel, het is dus beschikbaar. Echt moeilijk kan het dan niet zijn.

 

Wat ik wel knap vind is dat ze op dit moment al 3 HD kanalen in 1 transponder weten te stoppen en nog redelijk goed beeld hebben ook. Als ze die andere 2 nu ook nog opvullen met HD, dan zijn het er 5. Wie had gedacht dat dit met toch goed beeld mogelijk zou zijn?

 

Het zou ook wel leuk zijn als ze op dit moment ook weer dat SERVICE 3 kanaal zouden aan steken met die testfilmpjes. Waren best leuk om te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rai
Geen 5.1 en ondertitel valt mee te leven, maar het zou wel verstandig zijn als C-digitaal met een reden komt waarom het er niet is. De kabel heeft het namelijk wel, het is dus beschikbaar.


Ja, en niet sinds gisteren. Discovery-HD met NL subs is "pas" sinds een jaar of 2 te zien bij diverse NL kabelaars...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier staat 5.1 qua prioriteit hoger dan subtitles. Ik versta het heel goed zo, maar de 3 resterende geluidsporen mis ik best wel. Heb potverdoerie een hedendaagse kijkhoek (dus Flatscreen, HDTV en 5.1 versterker) en krijg daarop maar de helft van het verhaal geleverd. Top beeld met geluid, dat er niet bij hoort.

Schiet toch eens op, CDS!

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Olie
Tjonge tjonge het is ook nooit goed !!!! Heeft CD eindelijk een HD pakket na lang wachten. Zeiken om te kunnen zeiken. Iedereen kijkt wel naar BBC HD IN HET ENGELS ! En nu missen ze ineens ondertitels nou vraag ik je ?


Naar BBC HD kijk ik alleen naar als er voetbal op is en dan gaat het geluid uit want na 5 minuten kan ik het verslag toch niet meer volgen, ben ik de draad ook kwijt. Ben nou eenmaal niet zo goed met vreemde talen. En om nou alleen de mooie plaatjes te bekijken, wil ook graag weten waar het over gaat.

En ook ik vind het heel goed van CD dat ze de stap hebben gezet om te beginnen met het HD pakket.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dan ook eens hier naar : Tiger Spy in the Jungle op zondag avond ipv voetballen op BBC HD, daar heb je geen Engels voor nodig om van te genieten.

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: E Pouls
Canal digitaal zal Nederland 1 HD ook uitzenden tussen 1 juni en 24 augustus.


Bron?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...