Ga naar inhoud


CDS en HDTV, wat is er nu waar en niet waar?


Apple740

Aanbevolen berichten


  • Reacties 335
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Vandaag in elk geval al wel de eerste CDS "goedgekeurde" HD ontvanger gezien. Een Philips die zoals we van CDS gewend zijn helemaal dood is zonder kaart.

Verder was ik ook nog niet erg onder de indruk van de software. Nu was dit een ontvanger die ter evaluatie bij een dealer was neergezet, er zal dus best nog het een en ander aan worden bijgespijkerd.

Zappen ging traag, wel erg goed dat er een volledig traploze instelmogelijkheid op zat om de audio te vertragen en zo synchroon te laten lopen met het beeld.

 

Leuk detail was dat het CDS logo rechtsonder in beeld zo nu en dan even verdween, en er een Nagra logo voor in de plaats kwam. Gewoon een Nagra "bak" dus met aangepaste software.

 

groeten,

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MagicOnline


HDTV transponder zonder HDTV kwaliteit sick


Volgens mij kun je beter wachten tot er iets meer bekend is op het ogenblik staat op Satcodx dat het vier SD kanalen zijn en maar één HD kanaal.
Even scrollen naar de transponder 11778.

Het lijkt er op dat de info van de DX site van @sattaz al niet meer aktueel is het HD kanaal heeft 12.68 Mbps.
Ook dit kan zo weer veranderen dus even wachten tot er meer bekend is, ja de laatste scan van Satcodx is van vandaag 12.55. smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

neen die kan geen 9/10 aan wink

 

Origineel bericht van: chukky2
met een gewoon toestel , dreambox 7000 bv kan je ook niet de signalen oppikken .

9/10 kent die niet .

 

Of ben ik Mis?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze zullen aan het testen zijn en ons een beetje doen speculeren tot het er is lol.

 

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: MagicOnline

 

HDTV transponder zonder HDTV kwaliteit sick

 

Volgens mij kun je beter wachten tot er iets meer bekend is op het ogenblik staat op Satcodx dat het vier SD kanalen zijn en maar één HD kanaal.

Even scrollen naar de transponder 11778.

 

Het lijkt er op dat de info van de DX site van @sattaz al niet meer aktueel is het HD kanaal heeft 12.68 Mbps.

Ook dit kan zo weer veranderen dus even wachten tot er meer bekend is, ja de laatste scan van Satcodx is van vandaag 12.55. smile

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: prutsie
Leuk detail was dat het CDS logo rechtsonder in beeld zo nu en dan even verdween, en er een Nagra logo voor in de plaats kwam. Gewoon een Nagra "bak" dus met aangepaste software.


De EPG Guide software en de middleware (Open TV) zijn eigendom van Nagra Kudelski. En daarnaast is het gebruikte Mediaguard inmiddels ook al weer enkele jaren eigendom van Nagra Kudelski. Daarom zie je dus ook dat logo in beeld.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...