Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zie dat ie in het Duits meer kan dan in het Engels:

Recording two channels whilst watching a live TV or Play-back

vs

Bis zu 4 HDTV-Sendungen aufzeichnen und gleichzeitig eine andere HD Sendung schauen.

Kan iemand mij uitleggen hoe je met een twin-tuner 4 kanalen kan opnemen ?

Jammer dat de pdf files nog niet te downloaden zijn.

Ik zie ook een ethernet aansluiting welke interessant kan zijn.

ejdv

Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2)

VTi 15.0.0

Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E)

EMP Centauri Multiswitch 13/8

Geplaatst:

Voor wie het Duits machtig is:

http://www.hifi-forum.de/index.php?actio...amp;thread=1904

Ergens legt iemand uit wat het ding zou moeten kunnen en wat het niet zou kunnen.

Ben nog aan het lezen om te zien of iemand weet hoe een twin-tuner 4 kanalen kan opnemen.

ejdv

Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2)

VTi 15.0.0

Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E)

EMP Centauri Multiswitch 13/8

Geplaatst:

Is dat niet hetzelfde systeem als van de Arion PVR's ?

Corrigeer mij als ik mij vergis.

Ze halen voor elke tuner uit één MUX 2 kanalen.

Voorwaarde opdat het zou lukken is dus dat het per tuner van dezelfde transponder is.

Geplaatst:

De FTA zender Dr.Dish (op Astra 19,2) heeft in de november uitgave een bijdrage over de Icord, en een interview met de bedrijfleider van Humax Duitsland. Hoewel het eigenlijk een groot Humax reclameblok is komt er toch wel wat leuke informatie naar boven. Leverbaar vanaf eind november in 160 en 320GB, later komt nog een 500GB versie. Verder loopt de receiver onder LinuxOS. Kan 4 streams gelijktijdig opnemen, en volgens insiders kan opgenomen data naar een externe USB harddisk worden weggeschreven, en van daaruit ook weer worden afgespeeld. Ethernet aansluiting is pas na een update operationeel, dus niet vanaf uitlevering. Ziet er verder goed uit. Heb hem dan ook al besteld bij onze oosterburen......

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Geplaatst:

Wat is/wordt de prijs?

Ik heb de reclame op Dr Dish ook gezien, maar ik wil ook wel eens een neutrale test zien.

Geplaatst:

Dat is veel geld voor zo'n ontvanger met nul coma nul service achteraf. Na twee Humaxen voor mij nooit meer. Als updates net zo lang duren als bij de hci 2000 !

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Geplaatst:

Ik heb nog nooit een Humax gehad, maar als ik op dit moment lees op het forum over de Topfield 7700 HD PVR, dan lees ik ook steeds over firmware problemen.

Wie zou mij kunnen adviseren?

Deze Humax iCord kost 499 Euro incl. harde schijf.

De Topfield 7700 HD PVR kost dat zonder harde schijf, die moet je er dan nog bij kopen.

Dus Humax zou dan voordeliger zijn, en de beide apparaten kunnen ongeveer hetzelfde.

Welk van beide geeft de mooiste beeldkwaliteit?

Ik zit nu echt te twijfelen wat ik moet kopen.

Wie kan mij adviseren?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Geplaatst:
Citaat:
(Olie) Dat is veel geld voor zo'n ontvanger met nul coma nul service achteraf. Na twee Humaxen voor mij nooit meer. Als updates net zo lang duren als bij de hci 2000 !

Helemaal mee eens.
Na mijn ervaringen met de nooit afgemaakte pr-hd1000 hoef ik ook nooit meer een humax.

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Geplaatst:

Daarom staat er nu een Homecast. Als er fouten zijn of veranderingen volgen updates elkaar snel op heb er nu één van november 2007. Via het Homecast forum word er geluisterd naar de gebruikers. Probeer maar eens iets te mailen aan Humax

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen