sattv4iedereen Geplaatst: 18 november 2007 Geplaatst: 18 november 2007 Ik heb van iemand een strong 8000 gekregen,maar er komt niks op het scherm.maar als ik de stekker erin plaats hoor ik wel nog iets,dat er op lijkt dat de voeding stroom van het net afneemt.Ik weet niet of ermee geflascht is of niet. Zou het de voeding zijn of de moederprint.Indien de voeding,zijn er algemene voedingsproblemen gekend,zoals de humax 5400 of niet?Waar kan ik de spanningen meten? ik heb enkel een multimeter en geen osciloscoop.Kan het een lekkende condensator zijn? Sorry mocht het op de verkeeerde forum staan,maar ik denk eerder dat het reparatie/soldeer werk is dan een firmware probleem dat onder strong hoeft te staan. Of kan het zijn dat hij niks op het scherm heeft na mislukte flaschen,maar ik denk het niet,want de persoon kent er niks van,maar wel gekocht bij een winkel. heeft gespeeld tot dat zijn educatieve kaart uitviel. Dank bij voorbaat voor alle inlichtingen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Steve Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 Weerstand (39K) in voeding onderbroken staan twee in serie voor het verzorgen van de voedingsspanning op TDA. Meten pen 4 is massa pen 6 is 12V. En de Elko's secundair van 1000uf/50V (4x) vervangen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen