Gast Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 HAllo Ik heb een vreemd probleem met mijn Philips DSX-6073. Sinds de nieuwe software geinstalleerd is vanwege de duo-LNB, via BVN in september/Oktober, fuktionieert mijn ontvanger niet meer zoals het daarvoor geweest is. Zeker 2 keer in de week moet ik de kanalen opnieuw installeren omdat alles weg is. Na het nieuw installeren werkt alles weer een paar dagen normaal. Wie heeft er een idee wat dat zijn kan bedankt voor de reakties
rienk Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 klopt heb er hier bij een kennis ook last van volgens mij zit er toch ergens een bug in de software Rienk
Gast Geplaatst: 20 november 2007 Geplaatst: 20 november 2007 Zoiets heb ik ook, vandaag en gisteren ook de kanalen terug moeten installeren en ongeveer een maand geleden ook. Meer nog niet. De ontvanger word wel dagelijks gebruikt, dus waarom dat verschil van 1 maand, dat weet ik niet. Ik dacht niet dat er een batterij in de ontvanger zat, dus daaraan kan het niet liggen. De ontvanger word altijd maar met de afstandbedienig afgezet, dus daaraan kan het niet liggen. De klok blijft wel juist staan. Ik heb nog geen duo lnb.
clemens2 Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 in het menu (dacht onder informatie abonement en brievenbus)) is nu een optie gekomen nieuwe software downloaden. Doe dit eens en kijk of daarna dit probleem zich nog voordoet. Zolang de ontvanger aan de spanning staat ,aan is of in standbij staat dus kan het eigenlijk niet de batt. zijn. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast Geplaatst: 10 december 2007 Geplaatst: 10 december 2007 Ik heb geen optie in het menu om software te downloaden. Mijn ontvanger word altijd in standby gezet. En bij mij is het zeker geen 2 keer per week zoals bij Eric.
RIBO Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Hier het zelfde probleem. Soms zijn alle zenders verdwenen en start deze ontvanger op in het "kanalen installeren" menu vervolgens op ok drukken en alle zenders zijn er weer. Dit is een orginele ontvanger dsx6073/03a met versie 19 en fabrikant oem 2 de rest staat op 0 Wie weet raad. Groeten Richard,
Theo50 Geplaatst: 6 februari 2008 Geplaatst: 6 februari 2008 Origineel bericht van: RIBO Hier het zelfde probleem. Soms zijn alle zenders verdwenen en start deze ontvanger op in het "kanalen installeren" menu vervolgens op ok drukken en alle zenders zijn er weer. Dit is een orginele ontvanger dsx6073/03a met versie 19 en fabrikant oem 2 de rest staat op 0 Wie weet raad. Groeten Richard, Zodra Canal Digitaal een wijziging aanbrengt in de te ontvangen kanalen geeft de ontvanger dit scherm aan. Als je het dan wegdrukt krijg je het scherm geregeld weer terug, maar als je de scan even uitvoert ben je er tot de volgende wijziging weer vanaf. Het scannen duurt tegenwoordig met de snelle scan optie nog maar een minuut of twee. Het ging de laatste tijd vaak om wijzigingen op de Astra3. Ik vind het probleem nogal meevallen, bij de meeste ontvangers ben je meer tijd kwijt om de setting lijst op to date te houden. MGM en Tele2 het 2e kanaal erbij en Zone Club eraf zijn enkele van deze wijzigingen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen