Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Een goede tip voor een beginner als mijzelf.<BR>Draai na twee dagen knoeien je kaartje in de aston CI eens om. De chip moet naar boven!!!!<P><BR>dat scheelt tijd<P><BR>mvg<P>whale
Gast Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 GEFELICITEERD!!!!<BR>U bent nu gekwalificeerd voor de volgende ronde !!!!!<P>Succes met de hobby..
goto Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Zelfde geintje met m'n vp2 programmer gehad dus je bent niet de enigste.<BR>Maar wij durven er voor uit te komen.<P> WIE NOG MEER?????????<P> goto.<BR> compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
prutsie Geplaatst: 25 januari 2001 Geplaatst: 25 januari 2001 Ik zit hier smakelijk achter m'n peeceetje te lachen, al snapt de rest er hier helemaal niets van. dit is net zoiets als de cd verkeerdom in de speler, of uit de oude doos, de naald in het etiket van de plaat zetten.<BR>Alle begin is moeilijk, maar tenminste fijn dat je nu wel beeld hebt.<BR>peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Aanbevolen berichten