Hasselt Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 Mijn Aston 1.07 (nieuwe met groene lampje) gaat echt zeeer zwaar in het CI slot, zowel de onderste als de bovenste. Andere modules geen last. Module is niet beschadigd, lijkt wel of deze iets dikker is ? Wie heeft dit ook ?
Gast Geplaatst: 19 november 2007 Geplaatst: 19 november 2007 ligt aan de behuizing van de 5000 met een klein vijltje de behuizing bijvijlen dan past het wel hier het zelfde probleem gehad
Melle Geplaatst: 20 november 2007 Geplaatst: 20 november 2007 Ik heb het ook met een van de 5000 hier dat de module er zwaarder ingaat dan in de andere 5000. De randjes van de camgeleiding even wat ruimer maken denk ik, alleen hoefde dat bij mij nu net niet. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.
Gast Geplaatst: 20 november 2007 Geplaatst: 20 november 2007 het kunststof van de tp een beetje vijlen heb hier de voorkant er af gehaald ,dat werkt wat fijner en toen een beetje eraf gevijlt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen