Ga naar inhoud


[Strong] Channel editor voor NIEUWE v22 strong


Gast

Aanbevolen berichten

Channellists voor de oudere strong (below v22) kan ik niet met de loader naar de nieuwe strong sturen.<p>Is de channeleditor zoals die nu bestaat ook geschikt voor de nieuwe strong? (wellicht dat emperor hier een lichtje op kan laten schijnen)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben al een tijdje bezig met deze kanalenlijst. Ik kan nu gewoon mijn kanalenlijst uitlezen en daarna editten. Als ik dan mijn kanalenlijst weer terug zet dan denkt de decoder dat de kanalenlijst leeg is en moet ik steeds weer mijn kanalen opnieuw opzoeken frown.gif" border="0 <p>Ik kom hier nog op terug...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij mij staat nu alles door elkaar en heb heeeeel weinig zin om ze op een rijtje te zetten via afstandsbediening. Ook heb ik van taquila alleen alles onder de 11. X wel maar XX en XXX weer niet.

Aangezien ik niet weet en het ook niet kan vinden dat ik een enkel kanaal kan toevoegen aan de lijst via de decoder zou het juist cool zijn als ik een astra/hotbird lijst die al op volgorde staat simpelweg in de decoder kan lezen.<p>Maar ja.. nog effe wachten dus wink.gif" border="0 Ik heb geduld.<p>BTW.. coole interface heb je er van gemaakt. en ik ben ook erg blij dat de E toets om de lijst met kanalen op te vragen nu bij ELK kanaal werkt!! zo ook de info toets... Toppie firmware patch!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...